امید احمدی صفا در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مافیای بوکس در آسیا قدرتمند است/ با ناداوری سهمیه سوم از دست‌مان پرید/ ثابت کردیم که دروغ نمی‌گوییم

۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۵:۵۱:۳۳
کد خبر: ۹۷۷۷۰۵
مافیای بوکس در آسیا قدرتمند است/ با ناداوری سهمیه سوم از دست‌مان پرید/ ثابت کردیم که دروغ نمی‌گوییم
بوکسور تیم ملی گفت: به تمام افرادی که همواره ادعا می‌کردند ما به دروغ می‌گوییم که داوران حق ما را تضییع می‌کنند ثابت شد حق با ما بوده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ امید احمدی صفا، عضو تیم‌ ملی بوکس ایران درباره سطح کیفی مسابقات گزینشی المپیک 2020 توکیو در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: با توجه به این که رقابت‌ها انتخابی المپیک بود و در واقع سهمیه المپیک در این رویداد بین بازیکنان تقسیم می‌شد سطح فنی مسابقات بسیار بالا بود. همه بوکسورهای حاضر با تمام آمادگی شرکت کرده بودند بنابراین کار برای همه سخت بود.

او ادامه داد: با وجود همه سختی‌هایی که داشت بازیکنان ما به خوبی بازی کردند و خوشبختانه در دو وزن هم موفق شدیم کسب سهمیه کنیم. هرچند حق ما کسب چهار سهمیه بود. در بازی که من انجام دادم در دو راند برنده بودم ولی به یکباره نظر داور عوض شد و در راند سوم حریف را برنده اعلام کرد و به همین راحتی سهمیه از دست‌مان رفت. خوشحالم که بازی من به خوبی دیده شد و به تمام افرادی که همواره ادعا می‌کردند ما به دروغ می‌گوییم که داوران حق ما را تضییع می‌کنند ثابت شد حق با ما بوده و چقدر در بوکس مافیا قدرت دارند که برنده را بازنده اعلام کنند.

احمدی صفا گفت: جا دارد تشکر ویژه‌ای داشته باشم از سرمربی تیم‌مان، فدراسیون بوکس و به ویژه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک که به شدت دنبال احقاق حق من بودند. به نظرم اگر از همان دقایق نخست اعتراض‌های ما انجام نمی‌شد مطمئن باشید حق سایر بازیکنان هم ضایع می‌شد. در حال حاضر کمیته ملی المپیک به دنبال شکایت‌مان است و قطعا اگر ثابت شود که ناداوری صورت گرفته برای من وایلد کارت صادر خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز