امیر حاج‌رضایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

فوتبال یعنی مبارزه با کرونا/ هیچ قانونی بالاتر از قانون انسانیت وجود ندارد/ هر باشگاهی با توجه به منافع خودش در خصوص ادامه لیگ صحبت می‌کند

۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۵:۱۸:۲۳
کد خبر: ۹۷۷۷۷۴
فوتبال یعنی مبارزه با کرونا/ هیچ قانونی بالاتر از قانون انسانیت وجود ندارد/ هر باشگاهی با توجه به منافع خودش در خصوص ادامه لیگ صحبت می‌کند
کارشناس فوتبال گفت: امروز فوتبال یعنی مبارزه با کرونا و نکته مهم این است که باید قبول کنیم هیچ چیز مهم‌تر از سلامت جامعه و جان انسان‌ها نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ امیر حاج‌رضایی، پیشکسوت و کارشناس فوتبال، پیرامون مباحث مطرح شده درباره موضوع ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور و قوانین بین‌المللی مربوط به آن به خبرنگار برنا گفت: بنده موضع خود را خیلی شفاف می گویم؛ در ذهن بنده هیچ قانونی بالاتر از قانون انسانیت وجود ندارد و در حال حاضر اولویت حفظ جان انسان‌ها است. یک میهمان ناخوانده به کشور ما و سراسر جهان هجوم آورده و ما باید با اتحاد و همدلی آن را شکست دهیم.

وی افزود: تنها تصمیم ممکن در حال حاضر مقابله با این ویروس است و آنگونه که بنده از یک مدیر بین‌المللی در سازمان جهانی بهداشت شنیده‌ام بهترین راه کنترل و از بین بردن این بیماری پرهیز از هرگونه حضور در اجتماعات است. حال این اجتماع مربوط به ورزشگاه، سالن سینما و تئاتر و یا هر مورد دیگری باشد. بی‌تردید در حال حاضر وظیفه سنگینی بر دوش داریم و هر شخص باید با رعایت مسائل بهداشتی و حضور در منزل به حل این مشکل جهانی کمک کند.

کارشناس فوتبال کشورمان در بخش دیگری از صحبت‌هایش تصریح کرد: درباره بحث فوتبال می‌توان بعد از حل این مشکل صحبت کرد و بنده به صحبت‌هایی که دیگر دوستان در این‌باره دارند نیز احترام می‌گذارم و شاید هر کسی بر اساس منافع خودش در این‌باره صحبت کند. امروز فوتبال یعنی مبارزه با کرونا و نکته مهم این است که باید قبول کنیم هیچ چیز مهم تر از سلامت جامعه و جان انسان‌ها نیست. باید سطح فرهنگ خودمان را ارتقا دهیم و ببینیم اگر می‌توانیم این سطح فرهنگی را  در اطراف خود نیز بالا ببریم.

حاج‌رضایی در بخش پایانی صحبت‌هایش تصریح کرد: ابتدا باید سلامت باشد تا فوتبال و هیجان و طراوت‌ش باشد و در مورد اتفاقات مختلف آن صحبت کنیم. در حال حاضر جامعه پزشکی و پزشکان متخصصان و کارشناسان این روزهای دنیا هستند. همان‌گونه که یک پزشک میزان و تخصص درباره فوتبال ندارد ما نیز میزان تخصص درباره بحث سلامتی و مقابله با این ویروس را نداریم و به همین دلیل باید به حرف پزشکان و مسئولان درباره مسائل بهداشتی به دقت گوش و آن‌را اجرا کنیم. امیدوارم اسفند سیاه سال98 هرچه زودتر به پایان برسد و ان‌شاءالله سال 99 یک سال پر از امید و پر از آرامش باشد و همه با هم با کمک هم بتوانیم این ویروس منحوس را شکست دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز