لغو همه رقابت‌های روئینگ انتخابی المپیک؛

کرونا توکیو را نشانه گرفته است

۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۰:۱۵:۳۸
کد خبر: ۹۷۷۸۹۹
کرونا توکیو را نشانه گرفته است
فدراسیون جهانی روئینگ طی نامه‌ای به فدراسیون‌های ملی اعلام کرد تمامی مسابقات انتخابی المپیک توکیو لغو شده و دیگر برگزار نخواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان مشکلات زیادی ایجاد کرده و ورزش را تحت تاثیر خود قرار داده است.

بر همین اساس نیز فدراسیون جهانی روئینگ طی نامه‌ای به فدراسیون‌های ملی از لغو تمامی مسابقات کسب سهمیه المپیک خبر داده و تاکید کرده این رقابت‌ها به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا لغو شده و برگزار نخواهد شد.

فدراسیون جهانی در نامه خود تاکید کرده مسابقات برگزار نمی‌شود و به زمان و مکان دیگر هم موکول نمی‌شود تا براین اساس پرونده کسب سهمیه این رشته برای المپیک توکیو کاملا بسته شود.

فدراسیون جهانی روئینگ اعلام کرده تصمیم دارد با نظر کمیته بین المللی المپیک و هیات اجرایی این فدراسیون برای تعیین تکلیف نهایی سهمیه‌های المپیک تصمیم گیری کند. جلسه مسئولان این دو نهاد سه شنبه همین هفته (17 مارچ) برگزار می‌شود.

به نظر می‌رسد این ویروس المپیک توکیو را نشانه گرفته و سایه‌اش را از این رویداد بزرگ ورزشی برنمی‌دارد. با لغو شدن رقابت‌های انتخابی مختلف قطعا بازی‌های المپیک نیز تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

در هفته‌های اخیر نیز رسانه‌های ورزشی درباره وضعیت المپیک 2020 نظرات زیادی منتشر کرده‌اند و همه منتظر کمیته بین المللی المپیک و شورای المپیک ژاپن هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز