علیرضا سهرابیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

لغو مسابقات راحت‌ترین راه‌حل برای فدراسیون جهانی بود/ امیدوارم با رایزنی‌های کمیته ملی المپیک بتوانیم برای کسب سهمیه تلاش کنیم

۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۸:۲۹:۰۹
کد خبر: ۹۷۸۲۳۶
لغو مسابقات راحت‌ترین راه‌حل برای فدراسیون جهانی بود/ امیدوارم با رایزنی‌های کمیته ملی المپیک بتوانیم برای کسب سهمیه تلاش کنیم
رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: امیدوارم با مکاتبات کمیته ملی المپیک و رایزنی‌هایی که صالحی‌امیری انجام خواهد داد، راه حلی پیدا شود تا در زمان باقی‌مانده برای کسب سهمیه تلاش کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی، در خصوص لغو مسابقات انتخابی المپیک از سوی فدراسیون جهانی طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: طبق قوانین، من با کمیته ملی المپیک کشورمان مکاتبه کردم و اقدامات لازم را انجام دادیم تا صالحی امیری، ریاست کمیته، به نیابت از ما با کمیته بین‌المللی المپیک مکاتبه کند. حق فدراسیون‌ها باید در نظر گرفته شود، این که فدراسیون جهانی با شیوع ویروس کرونا بخواهد تمام مسابقات روئینگ را لغو کند، درست نیست، آن وقت برای رشته‌های دیگر می‌خواهند چه کنند؟ باید یک برنامه‌ریزی درست صورت بگیرد.

وی افزود: مسابقات آبهای اوایل اردیبهشت ماه در تایلند برگزار می‌شود، به طبع برای این رویداد هم برنامه‌ای مناسب در نظر گرفتند، اما تورنمنتی را لغو نکردند. این که بخواهند با تعطیلی مسابقات راحت‌ترین راه را در نظر بگیرند، واقعا نمی‌شود.

سهرابیان اظهار کرد: خیلی از رشته‌ها مانند، کشتی، وزنه‌برداری، کاراته، تکواندو و ... هنوز رقابت‌های کسب سهمیه را در راه دارند. باید برنامه‌ریزی صورت بگیرد که تیم‌ها آسیب نبینند. امیدوارم با مکاتبات کمیته ملی المپیک و رایزنی‌هایی که صالحی‌امیری انجام خواهد داد، راه حلی پیدا شود تا در زمان باقی‌مانده برای کسب سهمیه تلاش کنیم. 

رئیس فدراسیون قایقرانی در پایان گفت: الان ممکن است تمام کشورها مانند ما چنین اعتراضی داشته باشند یا اعتراض رشته‌های دیگر که با این مشکل برمی‌خورند، مسابقات المپیک توکیو را تحت الشعاع قرار دهد تا المپیک به تعویق بیفتد. می‌توان باوجود کرونا هم مسابقات را باتوجه به نکات بهداشتی برگزار کرد. قطعا کشورهای دیگر هم اعتراضات خود را اعلام می‌کنند، باید ببینیم نتیجه چه می‌شود. ورزشکاران الان بسیار ناراحت هستند اما مسائل را درک می‌کنند. این که فدراسیون توانست در چنین شرایطی اردوهای تیم ملی را به صورت قرنطینه برگزار کند، برای ورزشکاران بسیار قابل احترام است. پاروزنان اردو را ترک کردند اما امیدوارم پس از تعطیلات نوروز با یک خبر خوش بتوانیم آن‌ها را به قرنطینه برگردانیم و این روند را ادامه دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز