ایزد سیف‌الله‌پور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اتحاد مردم مانند زمان جنگ تحمیلی شده است/ از تعطیلی لیگ برتر تا به امروز یک میلیارد ضرر کردیم

۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۵:۲۶:۰۲
کد خبر: ۹۷۸۲۶۵
اتحاد مردم مانند زمان جنگ تحمیلی شده است/ از تعطیلی لیگ برتر تا به امروز یک میلیارد ضرر کردیم
مدیر تیم فوتبال نساجی گفت: این یک‌رنگی و همدلی مردم در مقابله با کرونا بنده را یاد روزهای سخت جنگ هشت ساله تحمیلی و مجاهدت‌های تمامی جوانان ایران و همچنین مردم پشت جبهه می‌اندازد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ایزد سیف‌الله‌پور، مدیر تیم فوتبال نساجی مازندران، پیرامون آخرین وضعیت این تیم به خبرنگار برنا گفت: ما تیم خود را به تعطیلات فرستادیم. البته بحث سلامتی بازیکنان، کادر فنی و تمام جامعه برای ما اهمیت دارد اما واقعیت این است که شرایط فعلی برای بازیکنان تیم ما و باشگاه نساجی مازندران مناسب نیست.

وی افزود: نکته ای که وجود دارد این است که یک ویروس منحوس به کشور آمده و همه باید دست به دست هم بدهیم تا این مشکل هرچه زودتر برطرف شود. بازیکنان ما نیز یکی از پیراهن های باشگاه را به رسم یادبود به پرستاران پزشکان و تمامی دست اندرکاران بیمارستانی در قائمشهر به صورت نمادین اهدا کرده‌اند و در اصل این نشان‌دهنده احترام و تشکر ما از خانواده بزرگ سلامتی کشور بود. بسیار خوشحالم بعد از سال‌ها یک همدلی و وفاق ملی را شاهد هستیم. به جرأت می‌توانم بگویم صحنه‌هایی که ما در مبارزه با ویروس کرونا در کشور دیده ایم چندین سال بود که نمونه آن در کشور وجود نداشت و این یک‌رنگی و همدلی مردم در مقابله با کرونا بنده را یاد روزهای سخت جنگ هشت ساله تحمیلی و مجاهدت‌های تمامی جوانان ایران و همچنین مردم پشت جبهه می‌اندازد. امیدوارم هرچه زودتر بتوانیم کرونا ویروس را شکست دهیم و وضعیت کشور به روال عادی برگردد.

مدیر تیم نساجی مازندران در ادامه عنوان کرد: در این میان نباید فراموش کنیم که برخی تیم ها به ویژه باشگاه های خصوصی از روند فعلی متضرر می شوند. هر باشگاه لیگ برتری از تعطیلی تا الان حداقل یک میلیارد تومان ضرر کرده است. بازیکنان وقتی نتوانند تمرینات خود را به صورت مداوم انجام دهند دچار افت می شوند و از فرم میدان خارج می شوند و اضافه وزن پیدا می کنند و حال اینکه دوباره ما باید روند بدنسازی و رسیدن بازیکنان به فرم ایده‌آل خود را از اول آغاز کنیم. اما مشکل اصلی این است که نمی دانیم چه تاریخی باید تمرینات خود را دنبال کنیم.

سیف الله پور تصریح کرد: باشگاهی مثل نساجی که به کمک بخش خصوصی اداره می‌شود در حال حاضر شرایط سختی دارد. اسپانسر ما خودش یک شرکت هواپیمایی است و دچار آسیب و ضرردهی هنگفتی شده و در این وضعیت پرداخت مطالبات بازیکنان و کادرفنی با مشکل روبرو است و ما فقط از فدراسیون فوتبال خواهش می‌کنیم به هر شکل ممکن یک زمانی را مشخص کنند. اگر می‌خواهند لیگ را همین جا به پایان برسانند مانند ایتالیا، فیفا قانون دارد اگر می‌خواهند ادامه دهند تاریخ را مشخص کنند. حرف ما این است تکلیف ما زودتر مشخص شود. این مشکل هرچه زودتر باید حل شود و اگر ما انتقاد می‌کنیم یا درخواست می‌کنیم تاریخ مسابقات هر چند با اختلاف 4 یا 5 روز زودتر و دیرتر اعلام شود فقط به دلیل این است که می‌خواهیم از این مشکل سردرگمی زودتر خلاص شویم. روند ما با اضافه شدن کادرفنی جدید خوب بوده است. البته آقای مهاجری خیلی برای ما زحمت کشید و از او تشکر می کنیم اما تیم ما بعد از تغییرات روند خوبی به دست آورده بود و امیدواریم بتوانیم با یک برنامه ریزی خوب آن را ادامه دهیم.

نظر شما