مدیرکل ورزش وجوانان لرستان خبر داد:

تعطیلی بیش از ۸۰۰ باشگاه خصوصی به خاطر جلوگیری از گسترش کرونا در لرستان

۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۲:۱۳
کد خبر: ۹۷۸۸۴۷
تعطیلی بیش از ۸۰۰ باشگاه خصوصی به خاطر جلوگیری از گسترش کرونا در لرستان
مدیرکل ورزش وجوانان لرستان گفت: با نظارت، برنامه ریزی و پیگیری مستمر این اداره کل، بیش از 800 باشگاه خصوصی به خاطر جلوگیری از گسترش کرونا در لرستان تعطیل شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،  سید علی کریمی، مدیرکل ورزش وجوانان لرستان اظهار کرد: بدنبال شیوع ویروس کرونا در سطح لرستان، اداره کل ورزش و جوانان استان، تمهیدات ویژه ای را برای جلوگیری از شیوع گسترده این بیماری تدارک و به اجرا گذاشت.

وی افزود: لغو تمامی مسابقات شهرستانی و استانی، دوره های آموزشی و کارگاهی در دستور کار قرار گرفت و به تمامی هیئت های ورزشی نیز ابلاغ شد که از انجام آنها امتناع کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان بیان کرد: همچنین تمامی اماکن ورزشی متعلق به اداره کل نیز تعطیل شدند و از سویی دیگر نیز 800 باشگاه خصوصی نیز جهت جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل شدند.

کریمی تصریح کرد: تلاش کردیم با تامین مواد ضد عفونی، تمام اماکن ورزشی سطح استان، گند زدایی و نظافت شوند و با توجه به بحث تکریم ارباب رجوع، مواد ضد عفونی نیز در اختیار پرسنل اداره کل و ادارت شهرستانها قرار گرفت تا بتوانند خدمات خود را بدون وقفه به جامعه ارائه دهند.

وی افزود: با توجه به این که بر تعطیلی باشگاه های ورزشی تاکید شده بود، تیم هایی جهت ارزیابی تشکیل شد تا جلوی فعالیت متخلفین نیز گرفته شود که در این راستا 10 باشگاه خصوصی با هماهنگی دستگاه های مربوطه پلمپ شدند.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان بیان کرد: توسط سمن های جوانان و هیئت ورزش های همگانی، بسته های بهداشتی و آموزشی نیز تدارک دیده شد که بین مردم مناطق مختلف توزیع شد.

کریمی گفت: با هماهنگی صورت گرفته، مقرر شد اجاره بهاء اماکن ورزشی دولتی در استان بخشیده شود تا مستاجران دچار زیان مالی نشوند.

وی با تاکید به این که جامعه 60 هزارنفری ورزش و جوانان لرستان همگی به نوعی در حال تلاش برای کنترل ویروس کرونا هستند، گفت: اداره کل استان نیز هماهنگی و برنامه ریزی ها را صورت داده است که قهرمانان، سمن های جوانان، هیئت های ورزشی، در اقدامات فرهنگی و پویش هایی عامل پیشگیری از ویروس کرونا باشند.

نظر شما