فضل‌الله باقرزاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تحریم‌ها نباید شامل بحث پزشکی، درمان و داروها شود/ حضور ما در آخرین جام‌‌جهانی شمشیربازی الزامی نیست

۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۵:۴۹:۴۲
کد خبر: ۹۷۹۰۹۸
تحریم‌ها نباید شامل بحث پزشکی، درمان و داروها شود/ حضور ما در آخرین جام‌‌جهانی شمشیربازی الزامی نیست
رییس فدراسیون شمشیربازی گفت: در دنیا انسان‌ها به یکدیگر کمک می‌کنند اما ما واقعا تحت تحریم‌های ظالمانه‌ای هستیم و آمریکا هرچه در توان داشته، در این زمینه به کار برده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فضل‌الله باقرزاده رییس فدراسیون شمشیربازی درخصوص وضعیت تمرینات تیم ملی سابر طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: ورزشکاران پس از حضور در رقابت‌های جام جهانی لهستان، به دلیل شیوع ویروس کرونا در مرکز المپیک همان کشور ماندند، پس از 2 هفته عازم رقابت‌های جام جهانی ایتالیا شدند که رقابت‌ها برگزار شد و در نهایت لوگزانوورد میزبانی مسابقات را گرفت. تیم ملی کشورمان در هر دو بخش تیمی و انفرادی نتایج خوبی گرفت و کسب سهمیه ما قطعی شد، به همین دلیل حضور ما در آخرین جام جهانی الزامی نیست.

وی افزود: شمشیربازان تمرینات بسیار فشرده‌ای در لهستان داشتند و با تیم‌های لهستان، چین، تایلند و ... اردوی مشترکی داشتند. پس از این اردو به تهران برگشتند و در حال حاضر استراحت می‌کنند. تا 45 روز آینده تمام رقابت‌های ملی و بین المللی لغو شده است، طبیعتا باید منتظر باشیم تا برنامه‌های فدراسیون جهانی و وضعیت المپیک 2020 توکیو مشخص شود تا بتوانیم برنامه‌ریزی کنیم.

باقرزاده در رابطه با وجود تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان در صورتی که ویروس کرونا در کشور شیوع پیدا کرده است، اظهار داشت: ما از نظر پزشکی و درمانی زبان‌زد دنیا هستیم، الان با شرایطی که به وجود آمده به شکلی جامعه پزشکی ما موفق بودند که سازمان بهداشت جهانی از ایران تشکر و قدردانی کرده است.

رییس فدراسیون شمشیربازی در انتها گفت: در دنیا انسان‌ها به یکدیگر کمک می‌کنند اما ما واقعا تحت تحریم‌های ظالمانه‌ای هستیم و آمریکا هرچه در توان داشته، به کار برده است. واقعا بحث پزشکی، درمان و دارو نباید شامل حال این موضوع باشد، حتی کشورهای چین و روسیه خواستار برداشته شدن این تحریم‌ها شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز