دروازه‌بان پرسپولیس در رده نهم قرار گرفت؛

عملکرد بیرانوند تصمیم AFC را زیر سوال برد

۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۰۱:۲۴:۲۷
کد خبر: ۹۸۰۱۴۰
عملکرد بیرانوند تصمیم AFC را زیر سوال برد
علیرضا بیرانوند که به برترین پنالتی گیر آسیا شد اما در لیگ نوزدهم در رده نهم برترین دروازه بانان کلین شیت کننده قرار گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛  از ابتدای نوزدهمین دوره لیگ برتر تا پایان سال قبل، ۱۶ تیم لیگ برتری در مجموع از ۳۳ دروازه بان در چارچوب دروازه خود استفاده کردند.

در این میان ذوب آهن با بهره مندی از ۴ دروازه بان در این زمینه رکورد دار است و سپاهان، تراکتور، استقلال و شهرخودرو هم تیم‌هایی بودند که در طول بازی‌های فصل تنها یک دروازه بان داشته اند.

از این میان بوژیدار رادوشویچ (کرواسی) مهدی خلیل (لبنان) ماکسیم کوویلتایا (شاهین) فرناندو ده خسوس (پارس جم) و آرام هایراپتیان (پیکان) ۵ دروازه بان خارجی بوده اند و ۲۸ نفر دیگر ایرانی هستند.

پیام نیازمند بهترین دروازه بان این فصل لیگ برتر بوده که هم رکورد بیش‌ترین کلین شیت و هم رکورد طولانی‌ترین دقایق گل نخوردن را در اختیار دارد.علیرضا بیرانوند که به برترین پنالتی گیر آسیا شد اما در لیگ نوزدهم در ره نهم برترین دروازه بانان کلین شیت کننده قرار گرفت و رتبه هفتم جدول طولانی‌ترین دقایق گل نخوردن قرار گرفته است.

در کنار نیازمند باید از محمد رشید مظاهری (تراکتور) شهاب گردان (فولاد) سوشا مکانی (نفت مسجد سلیمان) بوژیدار رادوشویچ (پرسپولیس) به عنوان بهترین دروازه بان‌های این فصل یاد کرد‌.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز