محمدپور پس از کسب برترین داور سال مطرح کرد؛

فینال لیگ برتر بسکتبال با ولیچر بعد از اتمام بیماری کرونا برگزار می شود

۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۰:۳۲:۵۹
کد خبر: ۹۸۱۹۳۶
فینال لیگ برتر بسکتبال با ولیچر بعد از اتمام بیماری کرونا برگزار می شود
رئیس کمیته‌ی داوران و مسئول برگزاری رقابت‌های باشگاهی بسکتبال با ویلچر توضیحاتی در مورد برنامه‌های لیگ این رشته داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جعفر محمدپور درباره انتخاب خود به عنوان داور برتر در بسکتبال افراد سالم بیان کرد: برای دومین سال متوالی در نظرسنجی فستیوال سبد طلایی که با همکاری فدراسیون بسکتبال برگزار شد، به عنوان داور برتر بسکتبال در سال ۹۸ انتخاب شدم.

وی درباره لیگ بسکتبال با ویلچر عنوان کرد: با توجه به اینکه برگزاری رقابت‌های پارالمپیک توکیو به سال ۲۰۲۱ موکول شد، بعد از اینکه دوران قرنطینه تمام شود و خطری برای سلامتی ورزشکاران وجود نداشته باشد، رقابت‌های رده‌بندی و فینال لیگ برتر بسکتبال با ویلچر را ادامه می‌دهیم.

محمدپور افزود: در لیگ برتر سال ۹۸، شش تیم در دو گروه الف و ب شرکت کردند که تا پایان سال، ۳۶ دیدار با حضور حدود ۹۰ بازیکن برگزار شد و برگزاری بازی‌های نهایی، به دلیل شیوع بیماری کرونا، به سال جدید موکول گردید.

وی ادامه داد: خوشبختانه سال گذشته لیگ دسته یک نیز با ۶ تیم و حدود ۹۰ بازیکن برگزار شد و پرونده این رقابت‌ها با معرفی تیم‌های برتر بسته شد.

محمدپور اظهار کرد: امسال برای برگزاری دور جدید مسابقات لیگ دسته یک و برتر برنامه‌ریزی لازم را انجام خواهیم داد تا این رقابت ها به بهترین شکل برگزار شود.

رئیس کمیته داوران در پایان درباره سفره هفت سین گفت: از بین سین های نوروزی، سبزه را دوست دارم چرا که نماد زندگی و سرسبزی است.

نظر شما