علیرضا محمد در گفتگو با خبرگزاری برنا:

محبوبیت سیدجلال بین بازیکنان و هواداران بی‌نظیر است/ خودرو صفرم را در نوروز بردند/ بهانه‌گیرها از مهندسی حرف می‌زنند/ تنها سالی است که به شمال نرفتم

۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۰۶:۲۲:۱۹
کد خبر: ۹۸۲۲۱۱
محبوبیت سیدجلال بین بازیکنان و هواداران بی‌نظیر است/ خودرو صفرم را در نوروز بردند/ بهانه‌گیرها از مهندسی حرف می‌زنند/ تنها سالی است که به شمال نرفتم
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: در حال حاضر هیچ تیمی توان مقابله با پرسپولیس را ندارد واقعاً جای تاسف دارد که برخی بحث مهندسی لیگ را مطرح کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا محمد پیشکسوت باشگاه پرسپولیس هم اکنون به عنوان مربی در تیم امید سرخ‌پوشان فعالیت می کند. در ادامه می توانید گفتگوی خبرنگار برنا با این مدافع دهه 80 را در خصوص اتفاقات سال 98 بخوانید:

تعطیلات عید نوروز و لحظه سال تحویل کجا بودید؟

 سال 99 را تبریک می گویم، امیدوارم سال خوبی برای تمام ایرانیان باشد و مشکل  کرونا هم هر چه زودتر تمام شود. من مانند همیشه لحظه سال تحویل را کنار خانواده اما در تهران بودم.

 سال‌های گذشته کجا بودید؟

ما هر سال تعطیلات عید را به همراه خانواده به شمال می‌رفتیم. اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در خانه مانده‌ایم و درقرنطینه هستیم.

چه خاطره‌ای از تعطیلات نوروز دارید؟

امسال عید خیلی شیرین نبود و شاید گفتن این خاطره هم بد نباشد. من در اوج  آن سال‌هایی که در پرسپولیس بازی می‌کردم در اسفندماه یک ماشین لوکس و مربوط به همان سال میلادی را خریدم. آن سال تمرینات ما در روزهای چهارم یا پنجم عید شروع شد و من برای کاری به باشگاه رفته بودم. بعد از چند دقیقه یک زن آمد و مدعی شد این ماشین برای او است. بعد هم پیگیری کردیم و من مبایعه نامه را نشانش دادم. پیش پلیس رفتیم و من متوجه شدم یک نفر سرم را کلاه گذاشته است. از خاطرم  نمی‌رود در تعطیلات عید ماشینم را از زیر پایم درآوردند و در اصل آن ماشین را به من انداخته بودند.

 مهمترین هدف شما در سال ۹۹ چیست؟ 

امیدوارم در سال ۹۹ همه تنی سالم داشته باشند. کرونا نشان داد ما باید قدر سلامت را بدانیم. من هم مثل همه برای خودم برنامه‌هایی دارم امیدوارم بتوانم در سال ۹۹ در مربیگری به موفقیت‌های مدنظرم برسم.

از تیم امید پرسپولیس چه خبر، از زمانی که شما تیم را تحویل گرفته اید، نتایج خوب بوده است؟

البته در بحث تیم امید ملاک فقط نتیجه گیری نیست و مهم‌ترین بحث این است که ما بتوانیم برای تیم اصلی بازیکنانی با انگیزه، سرحال باتکنیک و خوش فرم مهیا کنیم. در کنار بحث سازندگی نتایج کسب شده قابل قبول بود ودر حال حاضر  ما در رده‌بندی مکان سوم را بدست آورده‌ایم.

اگر به شما بگویند می‌توانید یکی از معضلات اجتماعی را برطرف کنید چه کاری انجام می دهید؟

به نظر من مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین مشکل این روزهای مردم ایران است. متاسفانه مشکلات مالی به شکلی شده که قشر ضعیف و متوسط در فشار زندگی می‌کنند و من خیلی دوست دارم همه مردم در رفاه و آسوده خاطر باشند.

پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد و سناریوهای مختلفی درباره چگونگی و زمان برگزاری و ادامه لیگ مطرح می‌شود. نظر شما در این مورد چیست؟

به نظر من بهتر است آنهایی که ادعای مهندسی لیگ را داشته‌اند برای اینکه از این کوچک‌تر نشوند دیگر بهانه‌گیری نکنند. باید جام را به پرسپولیس بدهند، چه بخواهیم چه نخواهیم پرسپولیس قهرمان بلامنازع لیگ نوزدهم است. من جای سایر تیم ها بودم به خاطر بیشتر نشدن فاصله هم که شده قبول می‌کردم پرسپولیس به عنوان قهرمان معرفی شود. واقعیت این است که در حال حاضر هیچ تیمی توان مقابله با پرسپولیس را ندارد واقعاً جای تاسف دارد که برخی بحث مهندسی لیگ را مطرح کردند. آن زمان که پرسپولیس نتیجه نمی‌گرفت و یا مساوی‌های پشت سرهم می‌گرفت این تیم‌ها چیکار می‌کردند.

 در پایان اگر حرف خاصی دارید بفرمایید؟

انتخاب سیدجلال به عنوان برترین بازیکن ایرانی لیگ قهرمانان آسیا را تبریک می‌گویم. او بازیکن محبوبی میان هواداران است و کاپیتانی کامل و کاربلد.  فکر می‌کنم همه ما متوجه شدیم که باید به خیلی از مسائل بیش از آنکه قبلاً وقت می‌گذاشتیم وقت بگذاریم و برای مسائل مهم مانند سلامتی اهمیت بیشتری قائل شویم. از همه مردم می‌خواهم تا با رعایت نکاتی که مسئولان بهداشتی می‌گویند به ریشه‌کن کردن هرچه زودتر این ویروس لعنتی که کام همه ما را تلخ کرده کمک کنند.

نظر شما