بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی هم به صورت متمرکز برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۱:۴۷:۳۹
کد خبر: ۹۸۲۲۱۳
بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی هم به صورت متمرکز برگزار می‌شود
کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم دارد 4 دیدار باقی مانده از مرحله گروهی و دیدار های یک هشتم نهایی را به صورت متمرکز برگزار کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پس از اینکه برگزاری مسابقات گروهی لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز در 2 یا چند کشور از سوی رسانه های مطرح شد کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم دارد 4 دیدار باقی مانده از مرحله گروهی و دیدار های یک هشتم نهایی را به صورت متمرکز برگزار کند.

بر اساس پیگیری خبرنگار ما یک منبع آگاه در  این باره به خبرنگار برنا گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا پیرامون موضوع برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسی بعد از آنکه گفتگوها در امارات و قطر برگزار و مقرر شد مسابقات به تعویق بیفتند . هفته گذشته afc برای تمام فدراسیون های عضو از جمله فدراسیون فوتبال ایران پیام فرستاد و از آنها خواست پیشنهادات خود را درباره برگزاری این مسابقات ارائه دهند. آنچه که در این باره در حال حاضر مطرح شده و باید هیات اجرایی کنفدراسیون درباره قطعیت آن تصمیم‌گیری کند این است که 4 بازی در مرحله گروهی  و همچنین مرحله یک هشتم نهایی به صورت متمرکز در ماه  آگوست یعنی مرداد ماه برگزار شود و در ادامه نیز قرار شد دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی به صورت رفت و برگشت و طبق روال عادی برگزار شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز