در سال ۹۸ صورت گرفت؛

پیشبرد اهداف کشتی ایران با انعقاد ۵ تفاهم نامه

۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۲:۲۳:۰۱
کد خبر: ۹۸۲۳۸۹
پیشبرد اهداف کشتی ایران با انعقاد ۵ تفاهم نامه
فدراسیون کشتی در سال 98، در جهت پیشبرد اهداف ورزش اول کشور، نسبت به انعقاد پنج تفاهم نامه با نهاد ها، دانشگاه ها و شرکت ها اقدام کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فدراسیون کشتی در سال 98، در جهت پیشبرد اهداف ورزش اول کشور، نسبت به انعقاد پنج تفاهم نامه با نهاد ها، دانشگاه ها و شرکت ها اقدام کرد.

    از مهمترین این تفاهم نامه ها می توان به امضاء تفاهم نامه با وزارت آموزش و پرورش نام برد که مهمترین اهداف آن ارتقاء جمعیت کشتی گیران فعال در کشور، برگزاری رقابت های رده ی سنی نوجوانان در قالب یک مسابقه کلی با همکاری تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش و فدراسیون ورزش دانش آموزی، پهن شدن تشک کشتی در سالن های آموزش و پرورش و همکاری هیأت های کشتی استان ها با آموزش و پرورش استان خود می باشد.

    دیگر تفاهم نامه امضاء شده همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی در مورد توسعه کمی و کیفی فعالیت های آموزشی و پژوهشی در کشتی، برگزاری جشنواره ها، المپیادها و مسابقات مرتبط با ورزش کشتی، راه اندازی آکادمی های کشتی، کمک در تحصیل ملی پوشان و حضور تیم های دانشگاه آزاد در لیگ برتر کشتی بود.

    فدراسیون کشتی همچنین تفاهم نامه ای را با دانشکده علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی به امضاء رساند که از مهمترین موارد این تفاهم نامه می توان به همکاری در زمینه درمان ملی پوشان آسیب دیده، توانبخشی آن ها، کمک در زمینه جلوگیری از معضل دوپینگ و تهیه نقشه ای خاص از نوع آسیب دیدگی های مختص کشتی گیران و حرکت و پژوهش علمی در این زمینه اشاره کرد.

    تفاهم نامه با دانشگاه صنعتی شریف با موضوع علمی و تحقیقاتی به منظور بررسی جایگاه کنونی و آتی کشتی ایران، تدوین سند چشم انداز 5 ساله کشتی کشور، ارائه برنامه اجرایی در مورد تحقق برنامه های راهبردی کشتی و نظام درآمدها، مشخص کردن اصول و ارزش های بنیادین کشتی در افق برنامه و مشخص کردن نقاط مستعد کشتی به امضاء رسید.

    همچنین فدراسیون کشتی با توجه به نیاز تیم های ملی به استفاده از مکمل های ورزشی مورد تأیید وزارت بهداشت و پیشگیری از معضل دوپینگ تفاهم نامه ای را با شرکت کیمیا مکمل آراد به امضاء رساند تا مکمل های ورزشی به صورت رایگان در اختیار ملی پوشان قرار گیرد. این شرکت همچنین مشاوره های تخصصی برای هریک از کشتی گیران به منظور استفاده از مکمل های مورد نیاز را به آن ها خواهد داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز