نوروزنامه ۹۹/ هاجر دباغی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سال پرچالشی را پشت‌سر گذاشتیم/ زندگی با اتفاقات تلخ و شیرین زیبا است/ حیف شد سهمیه المپیک نگرفتیم

۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۰۷:۴۷:۳۷
کد خبر: ۹۸۲۹۴۴
سال پرچالشی را پشت‌سر گذاشتیم/ زندگی با اتفاقات تلخ و شیرین زیبا است/ حیف شد سهمیه المپیک نگرفتیم
ملی‌پوش تیم فوتبال بانوان گفت: سطح فوتبال ما با سایر کشورها تفاوت زیادی دارد اما ما تلاش کردیم این فاصله را کم کنیم که متاسفانه تلاش‌هایمان نتیجه مطلوب را نداد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هاجر دباغی، عضو تیم‌ملی فوتبال بانوان درباره وضعیت این رشته در سال 98 در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: امسال تقریبا در فوتبال بانوان یک سال پر چالشی را سپری کردیم.  در بخش ملی که متاسفانه در همان روزهای نخست سال سهمیه المپیک را از دست دادیم و در ادامه هم با اتفاقاتی که اخیرا به دلیل شیوع ویروس کرونا رخ داده و همه مسابقات لغو شده است با تعطیلی مسابقات لیگ مواجه شدیم. کلی بخواهم بگویم خیلی از نظر ورزشی برای من سال جالبی نبود.

او اضافه کرد: اما زندگی هر فردی به هر حال با اتفاقات شیرین و تلخ زیادی همراه است برای من هم قطعا به این شکل بوده، اگر بخواهم به شیرین‌ترین آن اشاره کنم که به نظر خودم کسب عنوان خانم  گلی آسیا در رقابت‌های کافا بود. تلخ‌ترین هم همان بحث جا ماندن از المپیک 2020 بود. البته این که بخواهم بگویم این  اتفاق مسجل بوده نه چون سطح فوتبال ما با سایر کشورها تفاوت زیادی دارد اما ما تلاش کردیم این فاصله را کم کنیم که متاسفانه تلاش‌هایمان نتیجه مطلوب را نداد.

بازیکن تیم سپاهان در پایان گفت: سال پر چالشی را از هر نظری سپری کردیم. امیدوارم سال پیش رو سال خوب و پر رونقی برای همه هموطنانم باشد و هر چه سریع‌تر مشکلی هم که کرونا به وجود آورده حل شود تا بتوانیم دوباره به روند قبلی خود برگردیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز