رحیم زارع در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اقدامات وزیر ورزش برای واگذاری سرخابی‌ها قابل تحسین است/ انتخاب سعادتمند می‌تواند در باشگاه استقلال مثمرثمر باشد

۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۰۷:۴۲:۳۵
کد خبر: ۹۸۲۹۵۷
اقدامات وزیر ورزش برای واگذاری سرخابی‌ها قابل تحسین است/ انتخاب سعادتمند می‌تواند در باشگاه استقلال مثمرثمر باشد
رییس کمیته فوتبال مجلس گفت: وزیر ورزش و جوانان در چهار سال گذشته کارهای مهمی در باره واگذاری سرخابی‌ها انجام داد و مجلس شورای اسلامی نیز پیگیر این موضوع بوده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رحیم زارع نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیته فوتبال مجلس شورای اسلامی پیرامون موضوع واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی خبرنگار برنا گفت:  موضوع واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی علی‌رغم داشتن قانون به دلیل مشکلات مختلفی تا به حالا اجرایی نشد. البته وزیر ورزش و جوانان در چهار سال گذشته کارهای مهمی در این باره انجام داد و مجلس شورای اسلامی نیز پیگیر این موضوع بوده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه افزود: از آنجا که این دو باشگاه میلیون‌ها هوادار دارند و برخی نگران آینده تیم هستند، واگذاری در فرابورس صورت خواهد گرفت که وسواس پیگیر این موضوع بوده است و بعد از کارشناسی های مهم صورت گرفته این روش در دستور کار قرار گرفت. البته باید درباره بحث درآمدزایی باشگاه ها و موضوع حق پخش نیز به این نکته اشاره کنیم که این دو موضوع مهم پیش زمینه برای واگذاری این دو باشگاه و البته  حرفه ای تر شدن فوتبال کشور بود که در سال ۹۹ اجرایی خواهد شد.

عضو فراکسیون ورزش در بخش دیگری از صحبت‌هایش پیرامون تغییرات در هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: بحث بدهی این دو باشگاه باعث جابجایی شد. البته انتخاب سعادتمند به عنوان مدیرعامل استقلال به دلیل  سابقه مدیریتی شفاف و خوبی در کارنامه خود دارند، می‌تواند ثمر بخش باشد اما تاکید بنده به عنوان مسئول کمیته تخصصی فوتبال مچلس ثبات در مدیریت باشگاه ها است و بی تردید یکی از دستاوردهای واگذاری استقلال و پرسپولیس و خصوصی سازی در آینده ثبات مدیریت در فوتبال ایران است.

رییس کمیته فوتبال مجلس در بخش پایانی صحبت‌هایش پیرامون بحث تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال تاکید کرد: متاسفانه در این رابطه برخی هرچه به ذهنشان می رسد مطرح می کنند. واقعیت این است که ما به هیچ وجه نباید بر اساس تصمیم کشورهای دیگر بخواهیم پیرامون مسابقات لیگ داخلی تصمیم گیری کنیم بلکه با توجه به اعلام قطعی شرایط در آینده توسط مسئولان بهداشتی کشور در این باره تصمیم گیری می شود و باید بر اساس شرایط خودمان تصمیم گیری کنیم. مجموعه وزارت ورزش وجوانان در کنار ورزشکاران عملکرد خوبی در موضوع مبارزه با شیوع کورنا ویروس داشتند و در حال حاضر همه باید با قطع زنجیره  به پایان این ویروس منحوس در کشور کمک کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز