با کمک هم می توانیم خیلی سریع ویروس را ریشه کن کنیم؛

احمدی: در قرنطینه کامل تمرین می‌کنم

۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۴:۵۷:۵۴
کد خبر: ۹۸۳۱۰۱
احمدی: در قرنطینه کامل تمرین می‌کنم
ملی پوش بادبانی ایران که در اسپانیا و در قرنطیه به سر می برد گفت: من به همراه مربی و دو هم تیمی خود در قرنطینه هستیم و تمرین می کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، احمد احمدی ملی پوش بادبانی ایران در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، درباره شرایطش در اسپانیا اظهار کرد: به محض شروع قرنطینه من، مربی و هم تیمی هایم وارد قرنطینه شدیم و در این شرایط تمرینات ممکن را انجام می دهیم. با توجه به لغو شدن رقابت های انتخابی المپیک و سپس تعویق المپیک نیز فعلا تمریناتی داریم که بدنم افت نکند و در شرایط آماده باقی بماند.

وی درباره تحویل سال نو نیز گفت: امسال شرایط منحصر به فردی داشتم. قرار بود پیش از تحویل سال راهی ابوظبی شوم و در مسابقات انتخابی المپیک شرکت کنم که این رقابت ها به تعویق افتاد. من در اسپانیا ماندم و تمرین کردم که ویروس کرونا در این کشور نیز شیوع پیدا کرد و با سرعت بسیار زیادی هم گسترش داشت. من هم در قرنطینه سال جدید را جشن گرفتم.

احمدی ادامه داد: با توجه به وضعیت خطرناک اسپانیا نمی توان از قرنطینه خارج شد و همچنین سفر کردن هم منطقی نبود و به همین دلیل اینجا مانده ام تا وضعیت مشخص شود. امیدوارم خیلی زود سلامت کامل به سراسر دنیا بازگردد و دوباره روزهای خوب برسد.

ملی پوش بادبانی ایران که خود را برای حضور در المپیک 2020 آماده می کند، گفت: ما منتظر هستیم تا وضعیت مسابقات مشخص شود. کمیته بین المللی المپیک و فدراسیون جهانی بادبانی هنوز چیزی را مشخص نکرده اند. ما هم منتظر هستیم. یکی از هم تیمی هایم سهمیه گرفته اما من و هم تیمی دیگرم باید مسابقه بدهیم. فعلا که هیچ چیز مشخص نیست.

وی در پاسخ به این سوال که شرایط تمرینی اش چطور است؟ بیان کرد: زمان برگزاری المپیک مشخص شده اما زمان مسابقات انتخابی نه. ما در قرنطینه تمرین داریم. رکاب می زنم و با ارگو کار می کنم تا بدنم آماده بماند. با بهتر شدن شرایط و اوضاع هم دوباره تمرینات اصلی را از سر می گیریم. امیدوارم فعلا همه چیز به خوبی و خوشی تمام شود و بیشتر از این مردم جهان با مشکلات مواجه نشوند.

احمدی در پایان گفت: از همه مردم عزیز ایران هم می خواهم که قرنطینه را رعایت کنند. این روزها می گذرد و با کمک هم می توانیم خیلی سریع ویروس را ریشه کن کنیم. از تمامی پزشکان، پرستان و کادرهای درمانی هم تشکر می کنم که این روزها واقعا از جان خود مایه می گذارند. امیدوارم همگی سالم و سلامت باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز