با انتشار نامه ای صورت گرفت؛

توماس باخ از صالحی امیری تشکر کرد

۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۷:۳۹:۴۹
کد خبر: ۹۸۳۶۴۲
توماس باخ از صالحی امیری تشکر کرد
رییس کمیته بین المللی المپیک طی نامه ای از دکتر صالحی امیری تشکر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک طی نامه ای از دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک کشورمان در حمایت از تعویق بازی های المپیک 2020 توکیو تشکر کرد.

در متن نامه تشکر آمیز رییس کمیته بین المللی المپیک IOC آمده است:

جناب آقای دکتر سیدرضا صالحی امیری

ریاست محترم کمیته ملی المپیک ایران

از نامه جنابعالی در حمایت از تصمیم کمیته بین المللی المپیک در خصوص به تعویق انداختن بازی های المپیک توکیو قدردانی می نمایم.

همانطور که مستحضر می باشید این تعویق پس از جلسات متعدد با کمیته برگزاری بازی ها و دولت ژاپن گرفته شد و اولویت ما در اتخاذ این تصمیم سلامتی ورزشکاران بود.

طبیعتا شما و ورزشکاران ایرانی در مورد این تغییر تاریخ، سئوالات زیادی در ذهن دارید لذا از شما صبوری و لطفتان را می طلبم تا امکان این امر را به ما بدهید تا بتوانیم با کمیته برگزاری بر سر جزئیات به توافق منطقی و درستی برسیم.اطمینان می دهم که درمدت زمان کوتاهی پاسخ تمام سئوالات خود را خواهید گرفت.

از حمایت ها و اعتماد شما کمال تشکر را دارم و مطمئنم که با همکاری یکدیگر، جنبش المپیک از این چالش بی سابقه گذر خواهد کرد. در حال حاضر بشریت خود را در تونل تاریکی می بیند که المپیک توکیو می تواند نوید بخش روشنائی و روزهای روشن در انتهای این تونل تاریک باشد.

در پایان مجددا از اعتماد مستمر شما تشکر می کنم و برای شما و خانواده محترمتان آرزوی سلامتی و روزهای خوش دارم.

با احترام

توماس باخ

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز