نوروزنامه۹۹/ لیلا سربازی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

همیشه مثبت اندیش و خوش‌بین هستم/ بهترین اتفاق سال ۹۸ آموزش به کودکان کار بود

۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۰:۲۵:۱۰
کد خبر: ۹۸۳۶۹۴
همیشه مثبت اندیش و خوش‌بین هستم/ بهترین اتفاق سال ۹۸ آموزش به کودکان کار بود
ملی‌پوش تیم گلف ایران گفت: همیشه مثبت اندیش و خوش‌بین هستم به همین دلیل دیگر به روزهای گذشته فکر نمی‌کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، لیلا سربازی، عضو تیم ملی گلف بانوان با اشاره با اتفاقات سال ۹۸ در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: سال ۹۸ سال چندان خوبی برای مردم ایران نبود. مردم ایران در ماه‌های گذشته از هر جهت روزهای سخت و ناراحت کننده‌ای را سپری کردند و طبیعتا در چنین شرایطی حال ورزش هم نمی‌توانست خیلی خوب باشد. بشخصه برای من هم سال سختی بود اما من همیشه مثبت اندیش و خوش‌بین هستم به همین دلیل دیگر به روزهای گذشته فکر نمی‌کنم.

او ادامه داد: در حال حاضر هم که این شرایط همه را تحت تاثیر قرار داده من همچنان امیدوار و با انگیزه برنامه ریزی می‌کنم و قطعا برای اجرایی کردن‌ شان هم تلاش خواهم کرد. در هر صورت این روزها هم به پایان می‌رسد بشخصه برای من با وجود همه سختی‌ها که داشت بد نبود یعنی سعی می‌کنم  اتفاقات خوب را با خودم مرور کنم.

سربازی توضیح داد: من در سال گذشته به عنوان مربی بدنساز تیم‌ملی انتخاب شدم در کنار آن یک کار بزرگ انجام دادم که واقعا حال خودم را خوب کرد آنهم آموزش گلف به کودکان کار بود‌. به نظر در دل همین سختی‌هاست که اتفاقات خوب مجال دیده شدن پیدا می‌کنند. بنابراین بهتر است امیدوار به آینده باشیم.

سربازی در پایان گفت: در سال جدید هستیم. سالی که شروع آن با یک اتفاق به اسم ویروس کرونا همراه شد اما به هر حال روزهای بهتر هم خواهند آمد برای مردم عزیزم سال خوب و پر برکتی را آرزو می‌کنم امیدوارم که روزهای پیش رو روزهای خوبی برای همه باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز