بهنام محمودی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

والیبال ایران نوسانات زیادی داشت/ داورزنی مدیر باتجربه‌ای است/ منصفانه نیست مربی کار نکند و دستمزد بگیرد!

۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۸:۲۸:۲۲
کد خبر: ۹۸۳۸۵۴
والیبال ایران نوسانات زیادی داشت/ داورزنی مدیر باتجربه‌ای است/ منصفانه نیست مربی کار نکند و دستمزد بگیرد!
پیشکسوت والیبال گفت: باید به فدراسیون‌ها کاملا حق داد چرا که منصفانه نیست مربی کار نکند ولی همان حقوق را دریافت کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهنام محمودی، پیشکسوت والیبال، درباره ارزیابی خود از شرایط والیبال در سال 98 در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: والیبال ایران در سالی که گذشت با نوسانات زیادی همراه بود. در سال 98 چیزی که از قبل هم محتمل بود و در نهایت هم به وقوع پیوست صعود مجدد تیم‌ ملی به المپیک توکیو بود. در کنار آن قهرمانی آسیا را هم با همین تیم به دست آوردیم البته در سایر رده‌ها نیز موفقیت‌های چشمگیری داشتیم مانند قهرمانی جوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان که با یک تیم کامل ایرانی صورت گرفت.

او اضافه کرد: البته در کنار آن قطعا اتفاقات تلخ دیگری را هم شاهد بودیم مانند ناکامی که در لیگ ملت‌ها داشتیم. همچنین برخلاف ادوار گذشته امثال لیگ خوبی را هم شاهد نبودیم اما احساس می‌کنم اگر همه این اتفاقات خوب و بد را کنار هم قرار دهیم می‌توانیم عملکرد والیبال ایران را خوب ارزیابی کنیم. برای آینده هم امیدوارم هستم، داورزنی رییس باتجربه‌ای است و قطعا اگر با افرادی که از بدنه والیبال هستند همکاری و همدلی بیشتری داشته باشد می‌توان سال خوبی برای والیبال ایران در نظر گرفت.

محمودی با اشاره به فسخ قرارداد کولاکوویچ توضیح داد: موضوع را برخی رسانه‌ها مطرح کردند ولی به طور رسمی این اتفاق نیفتاده و قطعا در فدراسیون جلسه‌ای را تشکیل خواهند و سپس براساس آن تصمیم نهایی ابلاغ خواهد شد. این اتفاقات با توجه به شرایطی که در کل دنیا پیش آمده کاملا طبیعی است و باید به فدراسیون‌ها کاملا حق داد چرا که منصفانه نیست مربی کار نکند ولی همان حقوق را دریافت کند. طبیعتا در چنین شرایطی باید همه بر اساس انصاف عمل کنند. در هر صورت امیدوارم بهترین اتفاق برای والیبال ایران رخ هد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز