سارا اعتماد در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کرونا برنامه ورزشکاران را به‌هم ریخت/ حضور بانوان در ورزشگاه اتفاق مهمی را در سال ۹۸ رقم زد

۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۹:۲۳:۰۸
کد خبر: ۹۸۳۸۵۶
عضو تیم‌ ملی بسکتبال بانوان ایران گفت: در سال 98 یک اتفاق خوب در بخش بانوان رخ داد که جای امیدواری دارد آن هم حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی ایران و کامبوج بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سارا اعتماد، عضو تیم‌ ملی بسکتبال بانوان، درباره برنامه‌ های خود برای سال جدید در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: واقعیت این است که به شخصه سال 98 برای من خوب شروع شد و در مجموع هم به خوبی این سال را به پایان رساندم. سال گذشته پس از سال‌ها تیم خود را در لیگ برتر تغییر دادم که این تغییر برایم اتفاقات خوبی را رقم زد.

او اضافه کرد: برای سال جدید هم برنامه و اهداف متفاوتی داشتم و دارم هرچند که با آمدن کرونا کمی همه چیز متفاوت شد. برنامه داشتم در نوروز علاوه بر تفریح و برنامه‌های ویژه تمرینی داشته باشم که از نظر جسمانی ضعیف نشوم ولی آنطور که می خواستم نشد و قرنطینه شرایط سختی را به وجود آورد.

اعتماد با اشاره به اتفاقات تلخ و شیرین سال قبل توضیح داد: همانطور که گفتم اتفاق خوبی که سال قبل در ورزش داشتم همان تغییر تیم باشگاهی‌ام بود اما اتفاق تلخ هم در کنار آن داشتم و برایم خوشایند نبود‌. در سال گذشته به دلیل آسیب دیدگی که برای دستم پیش آمد متاسفانه بازی‌های غرب آسیا را از دست دادم. 

بازیکن تیم‌ ملی با اشاره به حضور بانوان در ورزشگاه آزادی گفت: در سال 98 یک اتفاق خوب در بخش بانوان رخ داد که جای امیدواری دارد آن هم حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی ایران و کامبوج بود.

اعتماد در پایان گفت: به هر جهت سال 98 با همه خوبی و بدی‌هایش تمام شد و امیدوارم سال جدید قبل از هر چیز برای همه همراه با سلامتی باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز