با توجه به شیوع ویروس کرونا؛

وادا جامعه جهانی را به برنامه “رقابت ایمن، در روز جهانی ورزش سالم سال ۲۰۲۰” دعوت کرد

۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۰:۴۱:۳۶
کد خبر: ۹۸۴۰۵۱
وادا جامعه جهانی را به برنامه “رقابت ایمن، در روز جهانی ورزش سالم سال ۲۰۲۰” دعوت کرد
امسال با توجه به شیوع ویروس کووید-۱۹ ، وادا، جامعه جهانی مبارزه با دوپینگ را به حضور در برنامه “رقابت ایمن، در روز جهانی ورزش سالم سال۲۰۲۰” دعوت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، این روز با هدف افزایش آگاهی در میان ورزشکاران و جامعه ورزش نسبت به موضوع حفاظت از ورزش پاک در نظر گرفته شده است.

امسال با توجه به شیوع ویروس کووید-۱۹ و تاثیر آن بر مردم سراسر جهان، وادا تصمیم دارد از این فرصت استفاده کرده و از جامعه جهانی مبارزه با دوپینگ و تمام ورزشکاران در راستای حفاظت از ورزش پاک دعوت نماید تا با تهیه پیامی پیرامون موضوع ” ورزش ایمن در روز جهانی بازی سالم در سال۲۰۲۰” و با تمرکز بر اقدامات صورت گرفته یا در حال انجام برای مهار و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا اتحاد و همبستگی جهان ورزش را نشان دهد.

بر همین اساس، وادا از همه ورزشکاران، سازمان های ملی و بین‌المللی مبارزه با دوپینگ، فدراسیون های ورزشی، میزبان‌های رویدادهای بزرگ و دیگر همراهان دعوت می‌نماید تا پیامی مانند صحبت های «ویتولد بنکا»، رئیس وادا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و در کمپین ۹ آوریل مشارکت کنند و از این طریق دلایل تعهد به ” بازی ایمن در روز جهانی بازی سالم در سال۲۰۲۰” بیان کنند.

در سال جاری ما نه تنها به مبارزه با دوپینگ بلکه به مبارزه با کووید ۱۹ پرداخته ایم و اقدامات مبارزه با دوپینگ و زندگی روزانه خود را مطابق با شرایط فعلی پیش می‌بریم و پس از نابودی این ویروس و پشت سر گذاشتن این شرایط با همه انرژی همچون گذشته به سیستم مبارزه با دوپینگ باز می‌گردیم.

به این منظور ورزشکاران و سازمان‌های ذی نفع می توانند پیام خود را به شکل عکس ( با در دست داشتن کاغذ در فرمت تعیین شده) و یا ویدئو و نیز با استفاده از GIF های مربوطه به اینستاگرام، ارسال کنند. همچنین شرکت کنندگان می توانند مشابه این برگه را ترجمه و با زبان خود روی آن بنویسند.

نظر شما