الهلال به دنبال قهرمانی بی‌دردسر است؛

اعمال نفوذ عربستانی‌ها در فوتبال به بهانه کرونا +عکس

۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۲۲:۰۷:۳۴
کد خبر: ۹۸۴۱۹۱
اعمال نفوذ عربستانی‌ها در فوتبال به بهانه کرونا +عکس
رسانه عربی فاش کرد بعد از اینکه مسولان لیگ فوتبال بلژیک صدرنشین این کشور را به عنوان قهرمان معرفی کردند، عربستانی ها هم به دنبال اعمال نفوذ در فوتبال کشورشان هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بر اساس اعلام سایت المواطن همانگونه که در پایین صفحه می‌بینید؛ بعد از اینکه با تصمیم اتحادیه فوتبال بلژیک، لیگ دسته اول فوتبال این کشور موسوم به ژوپیلر لیگ  با قهرمانی کلوب بروژ که تا پیش از تعلیق بازی‌ها صدرنشین این لیگ بود مختومه شد. گویا عربستانی ها  به بهانه کرونا باز هم در فوتبال آن‌گونه ای که می خواهند تصمیم به اعمال نفوذ دارند. 

المواطن

بر اساس این خبر الهلال در انتظار قهرمانی بی دردسر در لیگ برتر فوتبال عربستان است. لیگ این کشور که به دلیل کرونا تعلیق شده است و الهلال تیم اول شهر ریاض می خواهد با اتکا به اعلام صدرنشین به عنوان قهرمان در لیگ بلژیک خودش را به این هنوان در عربستان برساند.البته در بلژیک بروژ در حالی به عنوان قهرمانی رسید که با 15 امتیاز اختلاف نسبت به خنت تیم دوم در صدر جدول قرار داشت، اما در عربستان الهلال  همانگونه که در پایین ملاحظه می کنید تنها 6 امتیاز با تیم دوم فاصله دارد و 8 بازی نیز تا پایان لیگ این کشور فاصله دارد.

جدول لیگ عربستان

گفتنی است الهلال قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان شده و در اینم فصل نیز یکی از مدعیان قهرمانی در آسیا به شمار می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز