علی آقامیرزایی:

تعویق المپیک کار ورزشکاران را سخت‌تر کرد

۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۰:۲۳:۲۳
کد خبر: ۹۸۴۵۰۰
تعویق المپیک کار ورزشکاران را سخت‌تر کرد
ملی پوش آبهای آرام ایران و دارنده 2 مدال بازی‌های آسیایی گفت: تعویق مسابقات المپیک و انتخابی کار ورزشکاران را سخت کرد و اکنون باید بیشتر تلاش کنیم تا افت نکنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی آقامیرزایی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، درباره شرایط تمریناتش پس از تعویق المپیک و مسابقات کسب سهمیه اظهار کرد: لغو المپیک و رقابت‌های انتخابی بر روی سیستم آماده سازی تمام ملی پوشان تاثیر گذاشت. قرار بود هفته اول فرودین مسابقه داشته باشیم که لغو شد. ما در فصل سرما فشار تمرینات را زیاد کرده بودیم تا به نقطه آمادگی برسیم اما با لغو مسابقات همه چیز تغییر کرد.

دارنده 2 مدال بازی‌های آسیایی در ادامه تصریح کرد: پس از تعویق این رقابت‌ها فشار تمرینی ما کاهش پیدا کرد. ما واقعا در فصل سرما سختی زیادی تحمل کردیم اما مسابقه ندادیم و حالا فاز تمرینات را دوباره تغییر دادیم. این تغییرات کارمان را واقعا سخت کرد. اکنون هم فشار تمرینات کاهش پیدا کرده و تمرینات بدنسازی انجام می‌دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که اکنون شرایط تمرینی‌اش چطور است، گفت: فاز تمرینات را تغییر دادیم و با برنامه‌های اقلیمی تمرینات استقامتی داریم. همه ورزشکاران در خانه هستند و تمرینات در خانه دارند. من نیز در محل زندگی‌ام هستم و تمرینات خودم را دارم. هم پارو می‌زنم، هم بدنسازی دارم و هم تمرینات هوازی انجام می‌دهم.

آقامیرزایی با بیان این مطلب که اکنون کار ملی پوشان بسیار سخت است، اضافه کرد: اکنون واقعا شرایطمان دشوارتر است چون هیچ برنامه‌ای مشخص نیست و ما باید آمادگی‌مان را حفظ کنیم. منتظر هستیم تا فدراسیون جهانی و کمیته بین المللی المپیک برنامه‌ریزی کنند و ما هم مطلع شویم چه اتفاقی می‌افتد. فعلا تنها کار ما تمرین کردن است.

ملی پوش کایاک ایران با اشاره به شرایط خاص جهان بیان کرد: اکنون شیوع گسترده ویروس کرونا همه چیز را تحت تاثیر قرار داده و امیدوارم خیلی زود این روزها بگذرد. ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کادر درمان کشور برای همه این عزیزان هم آرزوی سلامتی می‌کنم. امیدوارم که خیلی سریع این روزها تمام شود و همه چیز به روال طبیعی خودش برگردد.

وی در پایان گفت: این روزها همه باید حواسمان باشد که مشکلی ایجاد نشود. امیدوارم که این مشکلات هم تمام شود. ورزشکاران هم در این مدت باید مراقب باشند که افت نکنند. به هرحال یک سال دیگر المپیک است و ما باید برای کسب سهمیه آماده شویم. این اتفاق‌ها قطعا بر روی کار ما تاثیرگذار است اما باید بدون توجه به چیزی تمریناتمان را انجام دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز