محمدنبی رضایی:

این روزها در خانه تمریناتم را ادامه می‌دهم

۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۱:۵۳:۰۸
کد خبر: ۹۸۴۵۶۶
این روزها در خانه تمریناتم را ادامه می‌دهم
ملی پوش کانوکانادایی ایران با اشاره به شرایط خاص کنونی گفت: این روزها در خانه تمرین می‌کنم و منتظر هستم تا شرایط به روال عادی بازگردد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدنبی رضایی ملی پوش کانوکانادایی ایران در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، درباره شرایط تمرینی خود در دوران قرنطینه اظهار کرد: پس از این که اردوهای ملی به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد من به خانه بازگشتم و اینجا تمریناتم را ادامه دادم. قطعا شرایط تمرینی‌ام مثل روزهای عادی نیست اما سعی می‌کنم که در هر شرایطی تمرین کنم تا از نظر بدنی افت نداشته باشم.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تعویق المپیک و مسابقات کسب سهمیه بیان کرد: ما در فصل زمستان به سختی تمرین کردیم و خودمان را به پیک رسانده بودیم که مسابقات لغو شد. این کار بر روی همه چیز تاثیر گذاشت و بلاتکلیف شدیم. پس از آن بازی‌های المپیک هم به تعویق افتاد و تقریبا اکنون کل جهان در قرنطینه است. منتظر هستیم تا شرایط عادی بازگردد و سپس برنامه ریزی کنیم.

دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی جاکارتا ادامه داد: این روزها کادر درمانی، پزشکان و پرستان با تمام قدرت با ویروس کرونا مقابله می‌کنند و ما هم باید با مراقبت از خودمان به کنترل بیشتر این ویروس کمک کنیم. ورزشکاران هم باید تمریناتشان را ادامه دهند تا انشاالله با بهتر شدن اوضاع برای خود برنامه ریزی کنند.

رضایی ادامه داد: قطعا با ریشه کن شدن ویروس کرونا فدراسیون جهانی برنامه ریزی جدید خود برای مسابقات کسب سهمیه را اعلام می‌کند و آن زمان نیز ما برای حضور در این رقابت‌ها آماده می‌شویم. فعلا باید تمرین محدود خود را داشته باشیم تا افت نکنیم. قطعا کارمان سخت است چون باید آمادگی‌مان را حفظ کنیم اما به هر حال این اتفاق غیرقابل پیش بینی بوده و اکثر ورزشکاران با آن مواجه هستند.

وی در پایان گفت: من همه تلاشم را برای کسب سهمیه المپیک توکیو انجام می‌دهم و امیدوارم که این روزهای بحرانی به زودی تمام شود. از تمام کادر درمانی هم که این روزها در شرایطی که باید کنار خانواده‌شان می‌بودند در بیمارستان‌ها تلاش می‌کنند تشکر می‌کنم.

نظر شما