با هدف آموزش و ارتقای علمی؛

آکادمی آنلاین داوران فدراسیون والیبال ایجاد می‌شود

۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۳:۴۰:۴۰
کد خبر: ۹۸۴۶۵۳
آکادمی آنلاین داوران فدراسیون والیبال ایجاد می‌شود
آکادمی آنلاین داوران فدراسیون والیبال با هدف آموزش و ارتقای علمی داوری والیبال ایجاد می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کانال آکادمی آنلاین داوران، با هدف آموزش و ارتقای علمی داوری والیبال در همه سطوح و جهت به روز رسانی دانش ناظران، بر اساس استانداردهای آموزشی فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) برای اولین بار در کشور ایجاد می‌شود.

به‌روزرسانی و همگام شدن با قطار پرسرعت پیشرفت علمی در هر زمینه و فعالیتی، امری اجتناب‌ناپذیر است و در حوزه والیبال، این همراهی باید با نمودهای عینی در عرصه عمل همگام شود.

در همین راستا و پیرو تقاضاهای بسیار زیاد واصله از سوی داوران والیبال در سراسر کشور، با موافقت آقای دکتر محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال، کانال آکادمی آنلاین داوران راه‌اندازی می‌شود.

نرگس افشین به عنوان نماینده کمیته داوران و مدیر آکادمی و مرتضی افجه‌ای به عنوان مدیر کمیته آمار و اطلاعات فدراسیون، مسئولیت این کانال را برعهده دارند.

این کانال با هدف آموزش و ارتقای علمی داوران بر اساس استانداردهای آموزشی فدراسیون جهانی والیبال (FIVB)، جهت ایجاد انگیزه و پیشرفت داوران جوان و اشتراک اطلاعات و دانش آن‌ها، استانداردسازی روش آموزشی مدرسان داوری و به کارگیری داوران فعال در مسابقات و همچنین بالابردن سطح دانش ناظران بر اساس قوانین جدید ایجاد می‌شود.

امیدواریم با همکاری و مشارکت همه دوستان و همکاران در هیات‌های والیبال استان‌ها، شاهد پیشرفت علمی روزافزون داوران کشور و تحقق اهداف فوق باشیم.

کمیته‌های داوران استان‌ها برای ثبت‌نام داوران با درجات مختلف در این کانال، می‌توانند با شماره‌های زیر تماس بگیرند.

ملاک احراز فعالیت داوران، ثبت شماره همراه با عکس و حضور در کانال آکادمی آنلاین داوران کشور است.

۰۹۱۲۲۴۰۶۹۱۳

۰۹۱۲۶۱۳۰۰۱۹

۰۹۳۸۴۹۵۹۹۸

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز