سیدحسن طباطبایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تعویق المپیک توکیو بهترین تصمیم بود/ منتظر تصمیم نهایی فدراسیون جهانی کاراته هستیم/ می‌توان به کسب چند سهمیه دیگر امیدوار بود

۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۳:۲۱:۱۹
کد خبر: ۹۸۴۶۸۳
تعویق المپیک توکیو بهترین تصمیم بود/ منتظر تصمیم نهایی فدراسیون جهانی کاراته هستیم/ می‌توان به کسب چند سهمیه دیگر امیدوار بود
رئیس فدراسیون کاراته گفت: تعویق المپیک در این شرایط بهترین کار بود چرا که هیچ چیز به اندازه سلامتی قطعا اهمیت ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدحسن طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته، درباره آخرین وضعیت کسب سهمیه در این رشته با توجه به تعویق یک ساله المپیک 2020 به خبرنگار برنا گفت: طبق آن چیزی که فدراسیون جهانی اعلام کرده در حال حاضر ما در چهار وزن موفق به کسب سهمیه شدیم و این سهمیه‌ها کاملا قطعی شده است. تنها یک رویداد را در پیش داشتیم که در واقع فینال مسابقات کسب سهمیه به شمار می‌رفت که به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد. فعلا منتظر تصمیم نهایی فدراسیون جهانی هستیم تا ببینیم این رویداد برگزار خواهد شد یا خیر که در صورت برگزاری می‌توان به کسب چند سهمیه دیگر در سایر وزن‌ها نیز امیدوار بود.

او با اشاره به تعویق یک ساله المپیک توضیح داد: همانطور که می‌دانید در حال حاضر جهان درگیر یک ویروس فراگیر شده است. طوری که همه چیز را از ورزش گرفته تا هنر، اقتصاد و ... را تحت تاثیر قرار داده است. فکر می‌کنم تعویق المپیک در این شرایط بهترین کار بود چرا که هیچ چیز به اندازه سلامتی قطعا اهمیت ندارد.

رئیس فدراسیون کاراته درمورد وضعیت حمیده عباسعلی نیز گفت: عباسعلی پس از جراحی موفقیت آمیزی که در آلمان داشت در حال حاضر مراحل فیزیوتراپی را پشت سر می‌گذارد در این مدت هم خیلی تلاش کردیم هرچه سریع‌تر او را به کشور بازگردانیم تا ادامه درمانش را در ایران سپری کند ولی به دلیل اتفاقات اخیر و محدود شدن پروازها با مشکل مواجه شدیم. اما همچنان در تلاشیم که هرچه سریعتر این اتفاق رخ بدهد و به احتمال زیاد عباسعلی تا پایان هفته به ایران باز خواهد گشت.

طباطبایی درمورد برنامه فدراسیون برای کاهش دستمزد کادرفنی تیم‌های‌ ملی گفت: فعلا برنامه‌ای در این خصوص نداریم چراکه در کورس مسابقات مختلف و به ویژه المپیک هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز