محمد احمدزاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

خوش‌رویی سیروس مردم را جذب خود می‌کرد/ قایقران همه افتخارات را یک‌جا به دست آورد/ اگر جدول را نصفه‌کاره رها کنیم حق بسیاری از تیم‌ها ضایع می‌شود

۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۸:۲۷:۱۴
کد خبر: ۹۸۴۷۳۸
خوش‌رویی سیروس مردم را جذب خود می‌کرد/ قایقران همه افتخارات را یک‌جا به دست آورد/ اگر جدول را نصفه‌کاره رها کنیم حق بسیاری از تیم‌ها ضایع می‌شود
پیشکسوت فوتبال گفت: سیروس در روابط اجتماعی خودش چندین حسن داشت، یکی از اصلی‌ترین خصوصیات او خوش‌رویی بود که مردم را جذب خود می‌کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد احمدزاده، پیشکسوت فوتبال با توجه به سالگرد درگذشت سیروس قایقران، درخصوص شخصیت این فوتبالیست در گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: سیروس در روابط اجتماعی خود چندین حسن داشت، یکی از اصلی‌ترین خصوصیات او خوش‌رویی بود و مردم را جذب خود می‌کرد و همچنین انسانی در رفتار با اطرافیان بسیار صادق بود. در عرصه فوتبال هم بسیار خوبی بازی می‌کرد و دوره‌ای کاپیتان تیم ملی نیز بود. در واقع همه افتخاراتی که یک ورزشکار در دوران بازیکنی خود می‌تواند داشته باشد را او به تنهایی به دست آورده بود.

احمدزاده اظهار داشت: این خصوصیات باعث شده که همچنان هواداران زیادی داشته باشد و پس از گذشت سا‌ل‌ها سالگرد او به بهترین شکل و خاص برپا شود. هر سال بر عظمت مراسم او افزوده می‌شود، این‌ها نشان می‌دهد که سیروس در قلب هواداران و مردم گیلان جا باز کرده و جزو معدود کسانی بود که از دنیای فانی رفت اما سال‌ها است که مراسم او برگزار می‌شود. مطمئنا روح او هم با مراسمی که هرسال برای او می‌گیرند، شاد می‌شود.

وی افزود: امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا و شرایط خاصی که به وجود آمده، هرگونه تجمعی خلاف توصیه‌های ستاد مبارزه با کرونا محسوب می‌شود، فکر می‌کنم این مراسم انجام نخواهد شد اما همه همبازی‌ها و طرفدارانش این روز را فراموش نمی‌کنند.

مربی فوتبال در پایان با اشاره به لغو مسابقات لیگ و راهکاری برای پایان دادن به بازی‌های لیگ برتر گفت: اگر قرار باشد لیگ نصفه‌کاره بماند، باید همینطور و همین شرایط به سال بعد منتقل شود. هر شرایطی غیر این حق خیلی از تیم‌ها را ضایع خواهد کرد، چون تعداد بازی‌ها مانده کم نیست و نمی‌شود نتایج به همین شکل تصویب شود. اگر هم لیگ ادامه پیدا کند، بازی‌ها به اتمام می‌رسد و قهرمان مشخص می‌شود. این که جدول را نصفه کاره رها کنیم و تیم‌های برتر و سقوط کننده را بر اساس وضعیت کنونی مشخص کنیم، اصلا درست و قابل قبول نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز