یوناتن بت‌کلیا در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان برای مقابله با کرونا راه‌گشا بود/ اقدامات صورت گرفته باعث شد ورزشکاران از خطرات دور باشند

۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۷:۰۱:۴۵
کد خبر: ۹۸۴۸۲۷
سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان برای مقابله با کرونا راه‌گشا بود/ اقدامات صورت گرفته باعث شد ورزشکاران از خطرات دور باشند
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه با اتخاذ سیاست‌های وزارت ورزش بود که ورزشکاران و قهرمانان کشورمان در سلامت کامل به سر می‌برند و این نکته بسیار مهمی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ یوناتن بت کلیا، دبیر فراکسیون ورزش و جوانان و نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی و مجلس شورای اسلامی درباره شیوع ویروس کرونا و توقف فعالیت های ورزشی در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: در حال حاضر در اکثر کشورهای دنیا فعالیت‌های ورزشی به حالت تعلیق درآمده است. بسیاری از بازیکنان حرفه‌ای و حتی ورزشکاران معروف نیز به این ویروس مبتلا شده اند و امیدوارم این مشکل در دنیا هرچه زودتر رفع شود.

دبیر فراکسیون ورزش با اشاره به تعداد انگشت شمار  ورزشکارانی که به این ویروس مبتلا شده اند تصریح کرد: وقتی ویروس در کشور ما شیوع پیدا کرد، بسیاری از باشگاه ها در حال برگزاری مسابقه بودند و تمرین می‌کردند. تیم های ملی بسیاری از رشته ها  خارج از کشور بودند و حتی برخی رقابت داشتند. مسئولان ورزش کشور از ابتدا با اتخاذ تدابیر بسیار خوبی توانستند مرحله به مرحله و گام به گام با همه گیر شدن این ویروس فعالیت های ورزشی را ابتدا محدود کنند و سپس کاهش  و در پایان نیز مجبور به تعطیلی آنها شدند.

عضو هیات رییسه فراکسیون ورزش افزود: با اتخاذ همین سیاست‌ها بود که ورزشکاران و قهرمانان کشورمان در سلامت کامل به سر می‌برند و این نکته بسیار مهمی است.

عضو کمیسیون عمران مجلس در بخش دیگری از صحبت‌هایش تاکید کرد: در روز اول شیوع کرونا ستاد مقابله با ویروس کرونا در وزارت ورزش و جوانان به ریاست دکتر سلطانی فر تشکیل شد و فدراسیون پزشکی ورزشی نیز فعالیت های بسیار خوبی در این زمینه داشت. وزارت ورزش و جوانان توانست کارهای ثمربخشی در این باره انجام دهد. بنده از این درایت و عملکرد بسیار مثبت وزارت ورزش و جوانان در بحث مبارزه با کرونا تشکر می کنم.

بت کلیا گفت: اقدامات ارزشمندی که طی آن ملی‌پوشان رشته‌های مختلف که جزو نخبگان کشور به شمار می‌روند. بدون کمترین مشکلی در وضعیت جسمانی خوبی به سر می‌برند و البته این وزارتخانه از فعالترین وزارتخانه‌ها در مبارزه با کرونا است که به یاری وزارت بهداشت و سایر دستگاه نیز آمد و امیدوارم هرچه زودتر در این راه موفق شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز