کیمیا زارعی:

تعویق انتخابی المپیک خبر شوکه کننده‌ای برای ما بود

۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۷:۳۱:۴۷
کد خبر: ۹۸۵۱۷۸
تعویق انتخابی المپیک خبر شوکه کننده‌ای برای ما بود
ملی پوش روئینگ ایران گفت: خبر به تعویق افتادن رقابت‌های انتخابی المپیک برای ما شوکه کننده بود و حالا باید از این اتفاق به بهترین شکل استفاده کنیم و برنامه‌ریزی داشته باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کیمیا زارعی ملی پوش روئینگ ایران در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، درباره تعویق بازی‌های المپیک و رقابت‌های کسب سهمیه اظهار کرد: ما در فصل زمستان برای مسابقات انتخابی المپیک آماده می‌شدیم که به یکباره خبر تعویق رقابت‌ها را شنیدیم. این خبر برای همه ما شوکه کننده بود و واقعا از نظر روانی تحت فشار قرار گرفتیم.

وی افزود: ما برنامه‌های سنگینی داشتیم تا با آمادگی کامل در انتخابی المپیک شرکت کنیم و نتیجه مطلوبی بگیریم اما به یکباره مسابقات تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفت و خیلی اذیت شدیم. مدتی با همین شرایط در اردو بودیم و تمرین کردیم تا اینکه بازی‌های المپیک هم به دلیل ویروس کرونا به تعویق افتاد و یک سال دیگر برگزار خواهد شد.

دارنده مدال برنز رقابت‌های قهرمانی آسیا در پاسخ به این سوال که تعویق المپیک چه تاثیری در روند تمرینی ملی پوشان دارد؟ تصریح کرد: اکنون همه چیز یک سال به تعویق افتاده و فکر می‌کنم همه ورزشکاران جهان برنامه‌ریزی خواهند داشت تا از این زمان به بهترین شکل استفاده کنند.

زارعی افزود: امیدوارم خیلی زود ویروس کرونا ریشه کن شود تا برنامه‌ریزی‌هایمان را انجام دهیم و ما نیز تمریناتمان را آغاز کنیم. اگر مسابقات انتخابی المپیک هم یکسال به تعویق بیفتد ما زمان داریم تا بیشتر تمرین کنیم و پیش از آن رقابت‌های قهرمانی آسیا را نیز داریم که فرصت خوبی برای مسابقه دادن است و قطعا می‌توانیم به مدال خوشرنگی دست پیدا کنیم.

ملی پوش روئینگ ایران افزود: به هر حال خیلی از برنامه‌ریزی‌ها تحت تاثیر پایان معضل کنونی در سراسر جهان و تصمیم فدراسیون جهانی است. ما فعلا باید تلاش کنیم تا در قرنطینه تمرین داشته باشیم که افت نکنیم.

وی با اشاره به تمریناتش در این روزها بیان کرد: من هر روز تمرین دارم. ارگو می‌زنم و تمرینات خاص خودم را در روزهای قرنطینه انجام می‌دهم چون فعلا نمی توانیم در آب تمرین داشته باشیم. قطعا با ادامه‌دار شدن این اوضاع از نظر بدنی افت خواهیم داشت اما باید میزان این افت را به کمترین حالت برسانیم. به هر حال تمرینات درون اردو با تمرینات خانگی خیلی متفاوت است.

زارعی با بیان این مطلب که باید قدردان تلاش‌های کادر درمانی، پزشکان و پرستان بود که شبانه روز برای مقابله با این ویروس تلاش می‌کنند، تاکید کرد: امیدوارم همه این عزیزان با سلامت کامل به جمع خانواده بازگردند. شبانه روز تلاش کردند و برای سلامت مردم از جان خود مایه گذاشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز