پوریا شریفی:

تعویق المپیک برای ما یک فرصت است

۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۷:۵۵:۱۸
کد خبر: ۹۸۵۱۹۶
تعویق المپیک برای ما یک فرصت است
ملی پوش آبهای آرام ایران با اشاره به تعویق یک ساله المپیک توکیو گفت: از نظر ورزشی این اتفاق یک فرصت برای ما است تا بتوانیم بیشتر تمرین کنیم و با آمادگی بالاتر در رقابت‌های انتخابی المپیک حضور داشته باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پوریا شریفی ملی پوش کایاک ایران در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، درباره تاثیر تعویق المپیک بر ورزش اظهار کرد: این اتفاق نه تنها بر کار قایقرانی بلکه بر فعالیت همه رشته‌های ورزشی تاثیرگذار بوده و امیدوارم این مساله خیلی سریع حل شود و با ریشه کن شدن ویروس کرونا دنیا به حالت عادی برگردد.

ملی پوش کایاک ایران افزود: بعد از آن باید یک برنامه‌ریزی درست داشته باشیم و با قدرت تمرینات را انجام دهیم. به نظرم این اتفاق را باید به عنوان یک فرصت ببینیم. این اتفاق را به چشم یک فرصت ببینیم و از آن استفاده کنیم و برنده بازی شویم. بالاخره اکنون یکسال فرصت پیش آمده تا بتوانیم تمرین کنیم.

وی با بیان این مطلب که می‌توان نگاه مثبتی به تعویق المپیک داشته باشیم تصریح کرد: قطعا شیوع ویروس کرونا در جهان اتفاق بدی بود. بسیاری از هموطنانمان را از دست دادیم و اکنون شرایط عادی زندگی در سراسر جهان از بین رفته و همه با نگرانی زندگی می‌کنند. ویروس کرونا المپیک و مسابقات انتخابی المپیک را به تعویق انداخته که به نظرم می‌توان نگاه مثبتی به آن داشت.

شریفی افزود: این اتفاق باعث شد یک سال زمان داشته باشیم که تمرین کنیم. کار ما برای کسب سهمیه سخت بود و حالا مسابقات لغو شده و فرصت داریم بیشتر تمرین کنیم و آماده‌تر شویم. به نظرم از این زاویه شرایط برای ما خوب است و فرصت برای قایقرانی ایجاد شده است.

دارنده مدال طلای زیر 23 سال آسیا با اشاره به تمریناتش گفت: در حال حاضر تمرینات را در خانه انجام می‌دهیم تا آمادگی‌مان از بین نرود. ما فصل سرما تمرینات بسیار پرفشاری داشتیم و حالا نباید این ماجرا شرایط را برایمان بد کند. همه ملی پوشان تمرین دارند و انشاالله با ریشه کن شدن ویروس کرونا تمریناتمان را با قدرت ادامه می‌دهیم.

وی در پایان ضمن تشکر از کادر درمانی فعال در کشور بیان کرد: قطعا نمی‌توان تلاش‌های شبانه روزی پزشکان و پرستان را جبران کرد. امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشند. ما قدردان زحماتشان هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز