علی کشفیا:

عملکرد موفق انجمن در سال گذشته/ به دنبال حضور موفق در پارالمپیک هستیم

۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۸:۰۳:۲۷
کد خبر: ۹۸۵۲۰۱
عملکرد موفق انجمن در سال گذشته/ به دنبال حضور موفق در پارالمپیک هستیم
رئیس انجمن والیبال‌نشسته درباره فعالیت‌های سال گذشته و اهداف این انجمن در سال جدید توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی کشفیا رئیس انجمن والیبال نشسته کشورمان در گفتگو با وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بیان کرد: خوشبختانه در سال گذشته در بحث برگزاری رقابت‌های لیگ، جام حذفی و اردوهای تیم ملی، انجمن عملکرد موفقی داشت و توانستیم برای نخستین بار جام حذفی کشور را با حضور ۱۵۴ تیم از سراسر ایران به صورت منطقه‌ای، استانی و در نهایت کشوری برگزار کنیم.

وی ادامه داد: جام حذفی بزرگترین رویدادی است که جامعه هدف انجمن را در بر می‌گیرد چراکه هدف اصلی ما کشف استعداد و پرورش آن‌ها برای پشتوانه‌سازی تیم ملی است و حضور ورزشکاران از مناطق دور دست و مختلف در این مسابقات باعث می‌شود تا این فضا برای شناسایی استعدادها در اختیار انجمن و کادر فنی تیم ملی قرار گیرد.

کشفیا تصریح کرد: در سال جدید و پس از پایان بیماری کرونا، در نظر داریم جام حذفی را علاوه بر گروه مردان، در بخش بانوان نیز برگزار کنیم تا استعدادهای جدید این رشته در گروه زنان نیز شناسایی و برای تیم بانوان نیز پشتوانه سازی انجام شود.

رئیس انجمن درباره مسابقات لیگ عنوان کرد: در سال ۹۸، پرونده لیگ برتر بانوان با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید. لیگ برتر و دسته یک مردان نیز برگزار شد اما برگزاری مراحل نهایی و پایانی آن به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو و به سال جدید موکول شد.

وی افزود: سال گذشته، علاوه بر رقابت‌های لیگ، تیم ملی مردان کشورمان با تیم ملی روسیه اردو مشترکی را در تهران و روسیه برگزار کرد و همچنین میزبان تیم ملی عراق بودیم و تیم این کشور اردو خود را در تهران برگزار کرد.

کشفیا اظهار داشت: اهداف ما معطوف به حضور موفق تیم ملی در پارالمپیک توکیو است و برای رسیدن به قهرمانی این بازی‌ها تمام تلاش‌مان را به کار می گیریم. اکنون به دلیل شیوع کرونا برگزاری اردوها متوقف شده و بازیکنان در خانه تمرین می‌کنند اما به محض مساعد شدن شرایط، با برنامه ریزی دقیق‌تر و همکاری کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون اردوها را برگزار می‌کنیم.

وی درباره تیم ملی (ب) مردان بیان کرد: سال گذشته با هدف پرورش استعداد‌ها، ایجاد انگیزه و پشتوانه‌سازی برای تیم اصلی، این تیم را تشکیل دادیم و نفرات دعوت شده، دو مرحله اردو آمادگی را پشت سر گذاشتند و در سال جدید نیز، با ادامه همین هدف، تیم ملی (ب) به کار خود ادامه خواهد داد.

رئیس انجمن والیبال نشسته در پایان گفت: پیشاپیش روز جهانی پاراوالیبال را به خانواده بزرگ این رشته در کشور تبریک می‌گویم و امیدوارم ورزشکاران ما همیشه در جهت اعتلای این رشته کوشا باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز