محمدعلی مرندیان:

جمع کردن قدیمی‌های فدراسیون قدم بزرگ بود

۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۸:۰۷:۴۶
کد خبر: ۹۸۵۲۰۲
جمع کردن قدیمی‌های فدراسیون قدم بزرگ بود
قهرمان رشته سرعت اتومبیلرانی کشورمان جمع کردن قدیمی‌های فدراسیون به دور هم را قدم بزرگی نامید و افزایش این تعداد جلسات با پیشکسوتان را به سود فدراسیون دانست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا له نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، سلسله نشست‌های مازیار ناظمی، سرپرست فدراسیون با قهرمانان و پیشکسوتان این رشته ورزشی در راستای شناخت بهتر مشکلات ورزشکاران و این رشته ورزشی و شناخت فرصت‌ها و تهدیدها روز گذشته در پیست اتومبیلرانی برگزار شد. محمد علی مرندیان قهرمان اتومبیلرانی کشورمان در این خصوص اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی بود، همین که توانستیم قدیمی‌های این فدراسیون را یک بار دیگر دور هم جمع کنیم، قدم بزرگی برداشته شد.

وی درخصوص اولویت‌های فدراسیون در سال جاری، خاطرنشان کرد: ما پیشکسوتان زیادی داریم و اگر ناظمی بتواند همه آن‌ها را دور هم جمع کند اتفاق بسیار خوبی خواهد بود. شنیدن صحبت پیشکسوتان می‌تواند کمک زیادی به فدراسیون بکند.

مرندیان قهرمان سرعت کشورمان گفت: با وجود اینکه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی پیشکسوتان زیادی دارد، اما اختلاف نظری بین ما وجود ندارد و اغلب موضوعات به جمع بندی رسیده و نظر مشترکی داریم. اگر فدراسیون بتواند تعداد جلسات با پیشکسوتان را بیشتر کند قطعاً سود می‌برد.

وی افزود: امیدوارم رئیس فدراسیون بتواند یک بار دیگر این رشته را سرپا کند. این فدراسیون پتانسیل بالایی دارد. وضعیت مالی این رشته مناسب بوده و ورزشکاران این فدراسیون همه چیز دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز