روزهای سخت برای بیژن حیدری؛

داور دربی پایتخت هم درگیر کرونا شد+تصویر

۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۲:۱۸:۴۴
کد خبر: ۹۸۵۲۵۵
داور دربی پایتخت هم درگیر کرونا شد+تصویر
داور فوتبال ایران که سابقه قضاوت در دربی پایتخت را نیز دارد، در این روزها به بیماران کرونایی کمک می کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان بسیاری از رقابت‌های ورزشی و لیگ‌های فوتبال داخلی را با تعویق چند ماهه مواجه کرده است. به همین دلیل فوتبالیست‌ها و داوران تمرینات خود را به صورت اختصاصی در خانه دنبال می‌کنند.

بیژن حیدری که سابقه قضاوت در دربی پایتخت را نیز دارد، در رشته ارتوپد تحصیل کرده است، این روز‌ها به بیماران کرونایی خدمات ارائه می‌کند.

104

حیدری در این باره گفت: همچنان مسائل مربوط به درمان بیماران ارتوپد را انجام می‌دهم. در بین بیماران خودم، بیماران مبتلا به ویروس کرونا هم حضور دارند. البته درمان بیمارن کرونایی مربوط به بخش خودش می‌شود، اما برخی از این بیماران دچار شکستگی لگن هستند و عکس‌برداری از آن‌ها را ما انجام می‌دهیم. به برخی از بچه‌های کم سن و سال هم که درگیر کرونا بودند و نیاز به برطرف کردن مشکلات ارتوپد داشتند خدمات دادیم و حتی آن‌ها را جراحی و برای ادامه روند درمان ویروس کرونا، آن‌ها را به بخش بیماران کرونایی منتقل کردیم.

وی درباره تمرینات خود برای آماده نگه داشتن وضعیت بدنی گفت: من هم مثل سایر داوران، هر روز تمرینات آمادگی جسمانی را در منزل انجام می‌دهم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز