سعید عزیزیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

عدم برگزاری مسابقات حواشی زیادی برای فدراسیون فوتبال ایجاد خواهد کرد/ ۴۵ روزه می‌توان پرونده لیگ را پیچید

۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۹:۳۹:۰۵
کد خبر: ۹۸۵۲۶۴
عدم برگزاری مسابقات حواشی زیادی برای فدراسیون فوتبال ایجاد خواهد کرد/ ۴۵ روزه می‌توان پرونده لیگ را پیچید
مربی تیم فوتبال خوشه طلایی گفت: اگر تیم ها هر 5 روز یک بار همه بازی انجام دهند، حداکثر مسابقات 45 روز اول خواهد کشید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سعید عزیزیان پیشکسوت  فوتبال و مربی تیم فوتبال خوشه طلایی پیرامون آخرین وضعیت این تیم به خبرنگار برنا گفت: متاسفانه ما از روز بیستم اسفند نتوانستیم دیگر تمرینات گروهی انجام دهیم و در حال حاضر کادر فنی به بازیکنان برنامه می‌دهد و آنها فقط به لحاظ بدنی خود را در شرایط و نرم ایده آل نگه می‌دارند.

وی در ادامه پیرامون بحث برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات فوتبال باشگاه های کشور عنوان داشت: در حال حاضر ما پس از یک سال تلاش بی وقفه و هزینه های بسیار هنگفتی که باشگاهی مانند خوشه طلایی ساوه از جیبش و هزینه شخصی انجام داده تنها با یک اختلاف امتیاز در رده سوم لیگ دسته اول قرار داریم و برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد که بتوانیم مسابقات را به پایان برسانیم. به هر حال نباید فراموش کنیم عدم برگزاری مسابقات می تواند حرف و حدیث و حواشی ها بسیار زیادی برای فدراسیون فوتبال سازمان لیگ و باشگاه های مختلف داشته باشد.

دروازه بان پیشین پرسپولیس و تیم ملی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به شیوع ویروس کرونا افزود: در حال حاضر بنده و سایر بازیکنان مانند اکثر مردم در قرنطینه خانگی به سر می بریم و شکی در این موضوع نیست که هیچ چیزی بالاتر از سلامتی وجود ندارد. انشاءالله مردم با همدلی و رعایت موارد مورد تاکید مسئولان بهداشتی هر چه زودتر این ویروس را شکست می‌دهند و از تمام دنیا پاک خواهد شد. اگر نگاهی به جدول رده بندی لیگ برتر و لیگ دسته اول داشته باشیم خواهیم دید تنها 8 هفته به پایان مسابقات لیگ یک و 9 هفته به پایان مسابقات لیگ برتر باقی مانده است. معنای این حرف این است که اگر تیم ها هر 5 روز یک بار همه بازی انجام دهند، حداکثر مسابقات 45 روز اول خواهد کشید. در حالیکه ما به هر سال تاخیر در آغاز رقابت‌های داریم و حتی اگر 45 روز هم برای آمادگی وقت بدهند یک ماه و نیم زمان تمرین تیم‌ها تا پایان رقابت‌ها خواهد بود. تردید نداشته باشید که هر لیگی در اروپا اگر به این مرحله رسیده بود و تنها چند هفته به پایان مسابقاتش باقی مانده بود قطعاً بازی ها را برگزار می‌کرد و اصلاً حرفی از تعطیلی و مختومه شدن مسابقات به میان نمی‌آمد. در مسابقات لیگ برتر نیز پرسپولیس شرایط بسیار خوبی دارد و بسیار بعید است تیمی بتواند مقابل پوکر قهرمانی پرسپولیس ایستادگی کند.

وی با اشاره به اهمیت صعود تیم ها به لیگ بالاتر تاکید کرد: حق خوری و بی‌انصافی زمانی رخ می دهد که تلاش یک تیم برای صعود از سوی برخی که به منافع تیم خودشان فکر می کنند به خطر بیفتد. بهترین راهکار این است که فدراسیون فوتبال با همفکری باشگاه ها و البته بعد از از مشخص شدن پایان کابوس کرونا در ایران انشاالله خیلی زود یک زمان بندی مشخصی را برای برگزاری مسابقات اعلام کند. خوشه طلایی ساوه انگیزه بالایی برای صعود به لیگ برتر دارد و تیم به لحاظ فنی و روحی روانی در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد که مسابقات متوقف شد و ما 15 روز زمان می خواهیم تا بتوانیم دوباره بازیکنان را به شرایط آرمانی خود برگردانیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز