به منظور حضور در ششمین دوره بازی‌های ساحلی آسیا؛

جلسه دبیر فدراسیون کشتی در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد

۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۴:۴۴:۰۷
کد خبر: ۹۸۵۵۵۷
جلسه دبیر فدراسیون کشتی و رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک به منظور حضور تیم ملی کشتی ساحلی در ششمین دوره بازی های ساحلی آسیا ظهر امروز در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد ابراهیم امامی، سخنگوی فدراسیون کشتی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در مورد مباحث مطرح شده در این جلسه گفت: در این نشست که با حضور پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک، سید جلال عسگری دبیر فدراسیون کشتی و علی بازیار مسئول کمیته کشتی های ساحلی و سنتی فدراسیون کشتی برگزار شد، در مورد شرایط حضور تیم ملی کشتی ساحلی در این بازی ها بحث و تبادل نظر شد.

سخنگوی فدراسیون کشتی تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از اولویت های فدراسیون کشتی توجه به رشته کشتی ساحلی به جهت پتانسیل خوب آن در کشور و همچنین مدال آوری بالای آن در دنیا است، آمادگی خود را برای حضور در این بازی ها به  مسئولان کمیته ملی المپیک اعلام کردیم.

امامی افزود: ششمین دوره بازی های ساحلی آسیا روزهای 8 تا 15 آذرماه سال جاری در شهر سانیا چین برگزار می شود و به رشته کشتی ساحلی سهمیه حضور در چهار وزن (60، 70؛ 80، 90 کیلوگرم) اختصاص داده شده است.

امامی در پایان خاطرنشان کرد: در صورتی که تا زمان برگزاری این رقابت ها شرایط از نظر شیوع ویروس کرنا، ایمن شده و مشکلی نباشد تیم ملی کشتی ساحلی کشورمان با 4 نماینده در این رقابت ها حضور خواهد یافت و قطعا با ظرفیت بسیار بالای مدال آوری این رشته، در رنکینگ نهایی نیز تأثیرگذار خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز