پیمان حسنی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برگزاری دوره‌های آنلاین ارتباطی با شیوع ویروس کرونا ندارد/ شرایط کلاس‌های داوری سخت‌تر شده است

۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۰:۲۶:۳۳
کد خبر: ۹۸۵۵۸۹
برگزاری دوره‌های آنلاین ارتباطی با شیوع ویروس کرونا ندارد/ شرایط کلاس‌های داوری سخت‌تر شده است
دبیر فدراسیون تنیس روی میز ایران گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین ارتباطی با شیوع ویروس کرونا ندارد و این تصمیم از چند ماه پیش توسط فدراسیون جهانی تنیس روی میز گرفته شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پیمان حسنی، دبیر فدراسیون تنیس روی میز، در خصوص تعویق دوره بین المللی داوری این رشته طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: فدراسیون جهانی تنیس روی میز از سال‌های گذشته میزبانی دوره‌های مختلفی که برگزار می‌کند را به کشورهای می‌دهد که درخواست می‌دادند. این دوره‌ها عمدتا با حضور شرکت‌کنندگانی از همان کشور برگزار می‌شد و به صورت کتبی بود، سوالات از طرف فدراسیون جهانی ارسال می‌شد.

وی افزود: فدراسیون جهانی تنیس روی میز از ابتدای سال 2020 تصمیم گرفت، این دوره و کلاس‌های آموزشی را به صورت آنلاین برگزار کند. از این پس هر کشوری اگر بخواهد میزبان این دوره‌ها باشد، باید این کلاس‌ها را به صورت آنلاین برگزار کند و نفرات طبق یک شرایطی ثبت نام شوند. این نفرات در روز و ساعت تعیین شده به صورت آنلاین در آزمون شرکت می‌کنند.

حسنی اظهار داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین ارتباطی با شیوع ویروس کرونا ندارد و این تصمیم از چند ماه پیش توسط فدراسیون جهانی تنیس روی میز گرفته شده است. بهمن ماه سال گذشته به ما اعلام شد که دوره‌های داوری در سال 2020 فعلا تا اعلام جدید لغو هستند. بعدا به ما اعلام شد که این دوره به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز در پایان گفت: قبلا هم آزمون این دوره‌ها به صورت کتبی برگزار می‌شد، اما الان فقط به صورت آنلاین خواهد بود. همیشه یک روز پیش از آزمون کلاسی برای شرکت‌کنندگان برگزار می‌شد و تبادل نظر و رفع اشکال می‌کردند. وقتی آزمون کتبی باشد، مراقب کمی در خصوص زمان امتحان راه می‌آید اما آزمون‌های آنلاین سر زمان مشخص بسته می‌شود، از این نظر کمی شرایط سخت‌تر شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز