ناصر شهنازی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بلاتکلیفی فدراسیون باعث افت تیم ملی شد/ همه دوست دارند به روزهای خوب بازگردیم/ زمان لازم برای انتخاب سرمربی تیم والیبال وجود دارد

۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۷:۳۴:۱۱
کد خبر: ۹۸۵۵۹۳
بلاتکلیفی فدراسیون باعث افت تیم ملی شد/ همه دوست دارند به روزهای خوب بازگردیم/ زمان لازم برای انتخاب سرمربی تیم والیبال وجود دارد
کارشناس والیبال گفت: ما هم بازیکنان خوبی داریم و هم زمان مناسب برای انتخاب کادرفنی درست. فقط باید انتظارات مردم را در نظر گرفت و بر اساس آن هزینه کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ناصر شهنازی؛ کارشناس والیبال، درباره انتخاب سرمربی ایرانی یا خارجی برای تیم ملی والیبال در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: با تغییر و تحولاتی که در فدراسیون صورت گرفت و داورزنی دوباره سکان هدایت این فدراسیون را برعهده گرفت توقعات مجددا از والیبال بالا رفت. چراکه در زمان داورزنی رشد موشکی این رشته را شاهد بودیم. در این مدت اخیر هم به دلیل بلاتکلیفی که در فدراسیون وجود داشت شاهد افت کیفی تیم ملی بودیم بنابراین الان همه انتظار دارند دوباره به روزهای خوبمان در این رشته پرطرفدار برگردیم.

او اضافه کرد: تیم ملی ایران در حال حاضر برای دومین بار حضور در المپیک را تجربه خواهد کرد. به همین جهت خوشبختانه والیبال ایران در دنیا شناخته شده است بنابراین مشتریان زیادی دارد چرا که المپیک مهمترین میدان ورزشی است و هر مربی دوست دارد در این میدان هدایت تیمی را بر عهده داشته باشد. دراین خصوص فکرنمی‌کنم با مشکل خاصی مواجه شویم. در مورد مشکلاتی ارزی هم بی‌شک مشکل وجود دارد ولی داورزنی پیش از این هم اسپانسر خوبی را به این رشته آورده بنابراین این پتانسیل را الان هم دارد.

شنهازی در پایان گفت: جای نگرانی وجود ندارد. ما هم بازیکنان خوبی داریم و هم زمان مناسب برای انتخاب کادرفنی درست. فقط باید انتظارات مردم را در نظر گرفت و بر اساس آن هزینه کرد. اگر برخی معتقد هستند که آوردن مربی در حد ولاسکو دراین شرایط برای فدراسیون سخت است باید بگویم که وقتی مردم با پیروزی این تیم خوشحال می‌شوند پس باید برای شادی آن‌ها هزینه هم صورت بگیرد. چراکه دیگر الان فقط بحث صعود به المپیک نیست و بیشتر همه عملکرد ایران را در این رقابت‌ها زیر نظر دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز