سید محمدشروین اسبقیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

افتخارآفرینی‌های رحمان در ویترین ورزش ایران به یادگار می‌ماند/ امیدوارم نام سیامند را آن‌طور که شایسته است زنده نگه داریم

۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۸:۳۱:۰۷
کد خبر: ۹۸۵۶۷۶
افتخارآفرینی‌های رحمان در ویترین ورزش ایران به یادگار می‌ماند/ امیدوارم نام سیامند را آن‌طور که شایسته است زنده نگه داریم
رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: در آستانه چهلمین روز درگذشت پهلوان نامی و عزیز کشورمان، مرحوم سیامند رحمان هستیم. همچنان در فقدان این قهرمان باصفا، دوست داشتنی و مهربان متاثر و متاسف هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سید محمدشروین اسبقیان، رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین، در خصوص چهلمین روز درگذشت سیامند رحمان قهرمان پاراوزنه‌برداری ایران و جهان طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: ابتدا از مدافعان سلامت، همکاران سخت‌کوش ما در حوزه وزارت بهداشت و درمان، نیروهای مسلح، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و.... که واقعا ایثارگری می‌کنند، به عنوان خدمتگزار ورزش کشور تقدیر، تشکر و قدردانی بکنم. همچنین از مردم عزیز ایران و اسلامی خواهشم این است که توصیه‌های بهداشتی ستاد عالی مقابله با کرونا را مد نظر قرار دهند و در خانه ماندن جزو اولیت‌های مردم باشد. ان‌شاءالله بتوانیم در راستای سیاست‌هایی که ستاد عالی مبارزه با کرونا در کشور برنامه‌ریزی کرده است، این ویروس را هرچه سریع‌تر نابود کنیم.

وی افزود: در آستانه چهلمین روز درگذشت پهلوان نامی و عزیز کشورمان، مرحوم سیامند رحمان هستیم. همچنان در فقدان این قهرمان باصفا، دوست داشتنی و مهربان متاثر و متاسف هستیم. بی‌تردید آنچه که مسلم است، دلاوری‌های این قهرمان افتخارآفرین و شایستگی‌های او در ویترین افتخارات ورزش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و موزه ورزش کشور به یادگار خواهد ماند. ورزش ایران همواره و در طول تاریخ از او به عنوان یک قهرمان افسانه‌ای یاد خواهد کرد و دلاورمردی‌های او در تاریخ ثبت شده است و فراموش شدنی نیست.

اسبقیان عنوان کرد: همانطور که جامعه ورزش به ویژه ورزش جانبازان و معلولین استحضار دارند، فقدان و نبود رحمان ضایعه بزرگی برای ورزش جانبازان و معلولین کشور بوده است. ما یکی از امیدهای صد در صد طلا را در بازی‌های المپیک 2020 توکیو از دست دادیم و به همین خاطر بسیار متاثر هستیم. فدراسیون جانبازان و معلولین، کمیته ملی پارالمپیک و وزارت ورزش یاد و نام این قهرمان افتخارآفرین و پهلوان دوست‌داشتنی را همواره گرامی خواهد داشت.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین در پایان گفت: وزیر ورزش، ریاست کمیته ملی پارالمپیک، ریاست کمیته ملی المپیک و مجموعه همکاران زحمتکش ما در فدراسیون قطعا با برنامه‌ریزی را خواهیم کرد، یاد و نام این قهرمان را گرامی می‌داریم. با برگزاری یادواره، مسابقات و جشنواره‌های مختلف در طول سال، این قهرمان را در قلب‌هایمان زنده نگهداریم. امیدوارم بتوانیم آنطور که شایسته است، نام او را زنده نگهداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز