طی پیامی؛

سردار قاسمی فرارسیدن نیمه شعبان را تبریک گفت

۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۶:۲۹:۱۰
کد خبر: ۹۸۵۶۸۸
مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت دوازدهمین اختر آسمان امامت و ولایت، منجی عالم بشریت حضرت امام مهدی موعود (عج) را به کلیه ارادتمندان تبریک گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، متن پیام سردار سیدقاسم قاسمی بدین شرح می باشد:

شعبان، ماه رسول خدا (ص)، ماه آماده‌سازی روح برای وارد شدن به ضیافت الهی رمضان و فرصتی برای قرب الهی و جلب محبت خدا و رسول او است. ولادت باسعادت حضرت صاحب عصر امام زمان (ع) موجب مزید شرافت این ماه مبارک است.

ضمن سلام و درود به پیشگاه مقدس آن حضرت، فرارسیدن این میلاد عطرآگین را به خانواده بزرگ وزارت ورزش و جوانان به ویژه ایثارگران معزز و نیز جهادگران عرصه سلامت تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امید آن دارم که هرچه زودتر چشمان منتظران و مشتاقان به دیدار و ظهور آن عزیز، روشن و منور گردد.

بر خود فرض می دانم یاد کنم از فرزندان فداکار و سپیدپوش ایران که این روزها، بازماندگان و وارثان همان جهادگران دوران 8 سال دفاع مقدس هستند و رفتار آنها بی‌شک الهام گرفته از خاطرات نهفته در سینه تاریخ این ملت است. مردان و زنان سپیدپوشی که در کارزاری سخت، چراغ امید یک ملت را فروزان نگه داشته‌اند.

بی‌شک آیندگان از این بیماری به عنوان یکی از آزمون‌های سخت مردم ایران یاد خواهند کرد. آزمونی که یقینا همانند دیگر اتفاقات و امتحان‌های سختی که ایرانی‌ها در بزنگاه‌های تاریخ پشت سر نهاده‌اند، از آن سربلند بیرون خواهند آمد.

امید است در سال 99 شاهد رشد و پیشرفت میهن اسلامی در تمامی عرصه ها از جمله ورزش باشیم و به فرموده مقام معظم رهبری با «جهش تولید»، تغییری محسوس را در زندگی مردم مشاهده کنیم.  

از خداوند منان، تعجیل در فرج مبارک مهدی موعود (عج)، عزت و اقتدار روزافزون ایران اسلامی و موفقیت و سربلندی تمامی هموطنان را خواستارم.

سید قاسم قاسمی

مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز