اسلام جاهدی:

بدنم را با تمرینات خانگی در قرنطینه آماده نگه می‌دارم

۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۰:۱۴:۲۹
کد خبر: ۹۸۵۷۸۰
بدنم را با تمرینات خانگی در قرنطینه آماده نگه می‌دارم
ملی پوش تیم پاراکانو گفت: به امید خدا هر چه زودتر با در خانه ماندن و مراعات مسائل بهداشتی بتوانیم کرونا را شکست دهیم و شرایط به حالت عادی برگردد تا بتوانیم تمرینات را دنبال کنیم و برای کشور افتخارآفرین باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اسلام جاهدی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی از تمرینات خانگی این روزهایش گفت و ادامه داد: پس از آغاز سال نو و برای همراهی و همکاری با کادر پزشکی کشور در مانند همه مردم در خانه ماندم و تمریناتی که می‌توان برای حفظ آمادگی جسمانی انجام داد در خانه پیگیری کردم تا بدنم را مهیا نگه دارم.

وی ادامه داد: امیدوارم هر چه زودتر شر ویروس کرونا از سر مردم ایران و همه جهان برداشته شود و بتوانیم روال عادی زندگی را پی بگیریم.

جاهدی در خصوص تعویق مسابقات پارالمپیک و انتخابی گفت: برای ما که افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داریم این بدترین خبر بود. اما شرایط برای همه یکسان است و همه دنیا الان گرفتار این بیماری هستند و ورزشکاران هم نمی‌توانند تمرینات خود را به بهترین صورت انجام دهند.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم این شرایط را به شکل یک فرصت ببینیم و در این مدت باقی مانده پس از عادی شدن شرایط تمرینات را دنبال کنیم و با قدرت در مسابقات حاضر شویم.

ملی پوش پاراکانو با تقدیر از تلاش‌های کادر درمان و پزشکی کشور بیان کرد: کادر درمان واقعا سنگ تمام گذاشتند. آن ها در سخت ترین شرایط کنار مردم ماندند و به عنوان یک ورزشکار و به نمایندگی از ورزشکاران دست تک تکشان را می‌بوسم و مانند همه مردم قدردان آن‌ها هستیم.

جاهدی همچنین گفت: باید همه دست به دست هم دهیم و توصیه‌های کادر پزشکی و بهداشتی کشور را جدی بگیریم تا هر چه زودتر شرایط به روال عادی برگردد و بتوانیم برنامه‌های خود را پیگیری کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز