رسول خطیبی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

واگذاری استقلال و پرسپولیس فوتبال ایران را حرفه‌ای‌تر می‌کند/ برخی از کرونا سوءاستفاده می‌کنند/ انگیزه زیادی برای صعود به لیگ برتر داریم

۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۱:۲۵:۱۹
کد خبر: ۹۸۶۰۸۱
واگذاری استقلال و پرسپولیس فوتبال ایران را حرفه‌ای‌تر می‌کند/ برخی از کرونا سوءاستفاده می‌کنند/ انگیزه زیادی برای صعود به لیگ برتر داریم
پیشکسوت فوتبال کشور معتقد است برخی از نام کرونا به نفع خودشان سوءاستفاده می‌کنند و طبق منفعت‌شان برای لیگ برتر تصمیم‌گیری می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رسول خطیبی، پیشکسوت و سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پیرامون برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ فوتبال به خبرنگار برنا گفت: ابتدا اجازه دهید به همه مردم عزیز ایران که در شیوع کرونا عزیزی را  از دست داده اند، تسلیت بگویم و برای افرادی که در حال حاضر بیمار هستند نیز آرزوی بهبودی دارم. از همه مردم که در سلامتی به سر می برند خواهش می کنم با رعایت نکات بهداشتی به ریشه کنی این ویروس منحوس کمک کنند و انشاالله هرچه زودتر کرونا از کل روی زمین محو شود. درباره لیگ نیز باید بگویم، متاسف هستم برای برخی آقایان که از نام کرونا سوءاستفاده می کنند. واقعیت این است که تیم هایی که در حال سقوط هستند و یا برای قهرمانی امیدی ندارند، خیلی راحت می‌گویند لیگ تعطیل شود و برخی هم می گویند فلان تیم قهرمان قطعی است.

وی افزود: اینها تیم های دولتی هستند که از جیب خودشان هزینه نکرده‌اند و به همین دلیل دلسوزی بابت هزینه های صورت گرفته ندارند. در حالی که تیم های خصوصی که از جیب خودشان خرج کردند به دنبال نتیجه گیری هزینه ها حتی از طریق تبلیغات هستند. آیا دوستان نمی گویند تکلیف میلیاردها تومان پول بخش شخصی چه خواهد شد. اگر این آقایان از جیب خرج می کردند بازهم به راحتی می گفتند تعطیل شود.

سرمربی سابق تیم فوتبال ماشین سازی عنوان کرد: به هرحال هیچ چیز مهمتر از سلامتی انسان ها نیست. ابتدا اجازه دهیم این شیوع کرونا متوقف شود و بعد هم در مورد آن می توانیم صحبت کنیم و  در زمانی که فیفا و afc پیرامون برگزاری مسابقات تصمیم گیری نهایی کردند می توان در این باره گفتگو کرد. گویا قرار است مسابقات اروپایی  مختلف بعد از فروکش کردن شیوع کرونا و کنترل آن بدون تماشاگر به پایان برسد. باید ابتدا اجازه دهیم که مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره ادامه فعالیت های ورزشی تصمیم گیری کنند و بعد ما اظهارنظر کنیم.

ملی پوش سابق در جام جهانی 2006 آلمان درباره واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس نیز اظهار کرد: خصوصی سازی این دو باشگاه می تواند به فوتبال ایران کمک کند. امیدوارم این اقدام مهم امسال صورت بگیرد تا حرفه ای شدن فوتبال ایران وارد فاز جدید شود.

خطیبی که تیمش جزو مدعیان صعود به لیگ برتر است، پیرامون وضعیت این تیم این گونه توضیح داد: ما در نیم فصل دوم بهترین نتایج را در لیگ دسته اول کسب کردیم. فاصله بسیار کمی با صدر جدول داریم و در 5 بازی از 8 بازی باقی مانده میزبان هستیم و تیم انگیزه بالایی برای صعود به لیگ برتر دارد و انشاالله بعد از شکست دادن کرونا مسابقات لیگ را بتوانیم به پایان برسانیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز