بهرام ساوه‌شمشکی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پیست‌های بزرگ اسکی جهان به خاطر کرونا تعطیل شدند/ باید فرصت از دست رفته را جبران کنیم/ شرایط برای همه یکسان است

۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۰۱:۱۱:۵۵
کد خبر: ۹۸۶۰۸۶
پیست‌های بزرگ اسکی جهان به خاطر کرونا تعطیل شدند/ باید فرصت از دست رفته را جبران کنیم/ شرایط برای همه یکسان است
دبیر فدراسیون اسکی گفت: کشورهای پیشرفته اروپایی هم پیست‌های اسکی خود را تعطیل کردند و همه ورزشکاران جهان در منزل تمرین می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ با شیوع ویروس کرونا در کشور همه مسابقات، تمرینات و اردوهای ورزشی لغو شدند. این موضوع همزمان با فصل سرما و برف بود و با توجه به این مسئله که اسکی کردن روی برف در ایران فقط در همین ماه‌ها ممکن است، اسکی و اسکی‌بازان یک سال خود را از دست دادند.

بهرام ساوه‌شمشکی، دبیر فدراسیون اسکی طی گفتگو با خبرنگار برنا در این خصوص بیان کرد: در حال حاضر همه رویدادهای ورزشی در جهان لغو شده‌اند و حتی در کشورهای پیشرفته اروپایی هم پیست‌های اسکی تعطیل هستند. ورزشکاران جهان در منزل تمرین می‌کنند، اتفاقی است که افتاده و کاری نمی‌توان کرد.

وی افزود: انشاالله شر این ویروس از جهان کنده شود تا فصل آینده بتوانیم تمرینات متراکم‌تری داشته باشیم و این فرصت از دست رفته جبران شود. بازی‌های المپیک زمستانی 2022 را پیش رو داریم اما این موضوع در دنیا همه‌گیر شده و حتی پیست‌های بزرگ جهان نیز تعطیل شدند.

ساوه‌شمشکی ادامه داد: کسی تمرین نمی‌کند و مسابقه نمی‌دهد، پس شرایط برای همه یکسان است. انشاالله با برطرف شدن این مشکلات، باید یک برنامه‌ریزی بهتر و منسجم‌تری داشته باشیم تا روند تمریناتمان موثرتر باشد و عقب نیفتیم. 

دبیر فدراسیون اسکی در پایان گفت: هنوز مسابقات کسب سهمیه المپیک آغاز نشده اما از فصل بعد شروع تورنمنت‌های انتخابی، قطعا می‌توانیم موفق به کسب سهمیه شویم. انشاالله این مسئله تا پایان تابستان امسال حل شود تا فصل آینده، برنامه‌های فدراسیون را دوباره از سر بگیریم. در حال حاضر تمرینات ملی‌پوشان زیر نظر مربیان انجام می‌شود و در گروه‌های مجازی که دارند، تمریناتشان به آن‌ها داده می‌شود تا بتوانند شرایط بدنی خود را حفظ کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز