تنها ۱۰ درصد از قراردادم را گرفتم؛

مهاجم سابق برای پرسپولیسی‌ها معرفت خرج کرد+ عکس

۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۰۹:۰۵:۵۰
کد خبر: ۹۸۶۱۳۲
مهاجم سابق برای پرسپولیسی‌ها معرفت خرج کرد+ عکس
مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا الان به خاطر هواداران و بازیکنان که رفیق‌هایم هستند، شکایت نکرده‌ام، چرا که دوست ندارم به خاطر شکایت من از امتیازاتی که آن‌ها گرفته‌اند کسر شود.

به گزارش گر وه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهدی شریفی، مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس چند سال پیش یکی از خرید‌های نیم فصل دوم پرسپولیس در زمان برانکو ایوانکوویچ بود، اما با حضور گابریل کالدرون آرژانتینی این بازیکن از جمع سرخ‌ها جدا شد و به لیگ آذربایجان رفت.

مهدی شریفی

شریفی در گفتگویی اینستاگرامی که با هواداران پرسپولیس انجام داده، شاکی بودن خود از مسئولان این باشگاه را مطرح کرده و افزود: تا الان به خاطر هواداران و بازیکنان که رفیق‌هایم هستند، شکایت نکرده‌ام. دوست ندارم به خاطر شکایت من از امتیازاتی که آن‌ها گرفته‌اند کسر شود.

او با اشاره به اینکه تنها 10 درصد از مبلغ قراردادش را گرفته، بیان کرد: من نیم فصل بازی کردم و 10 درصد قراردادم را گرفتم. از روز اولی که آمدم 10 درصد به من پول دادند، دیگر هیچ پولی به من ندادند. من همه هواداران را دوست دارم و دوست ندارم آن‌ها ناراحت شوند، ولی دیگر داغ کردم که این حرف‌ها را زدم و اگر زمانی چیزی شنیدید ناراحت نشوید.

نظر شما