مهسا مجللی:

باید تعویق المپیک را یک فرصت بدانیم

۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۱:۳۰:۵۱
کد خبر: ۹۸۶۱۹۸
باید تعویق المپیک را یک فرصت بدانیم
مربی تیم ملی آبهای آرام بانوان ایران با اشاره به تعویق بازی های المپیک گفت: این اتفاق جنبه‌های منفی دارد اما ما باید آن را یک فرصت برای تلاش بیشتر بدانیم و از آن استفاده کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهسا مجللی مربی تیم ملی آبهای آرام بانوان ایران در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، درباره تعویق انتخابی المپیک و تاثیرش بر وضعیت ملی پوشان اظهار کرد: هدف گذاری ما در تمرینات حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک بود و برای حضور در این رقابت ها تمرین کردیم. فشار زیادی را ملی پوشان تحمل کردند که به یکباره همه چیز لغو شد.

وی ادامه داد: شیوع ویروس کرونا همه چیز را لغو کرد و این اتفاق واقعا از نظر روانی ملی پوشان را تحت تاثیر قرار داد. ورزشکاران فشارهای زیادی را تحمل کردند تا در مسابقه خوب کار کنند اما همه چیز به یکباره متوقف شد.

مربی تیم ملی آبهای آرام بانوان درباره شرایط تمرینی ملی پوشان گفت: این روزها با ملی پوشان در تماس هستم و به دلیل تعطیلی تمامی اماکن ورزشی و عمومی تمرینات خاصی ندارند. تنها تمرینات جزیی در خانه انجام می دهند که جای تمرین اصلی را نمی گیرد.

مجللی افزود: قطعا این موضوع باعث می شود که نتوانند آمادگی خودشان را حفظ کنند. به نظر من همین اتفاق جنبه منفی تعویق مسابقات است و از این نظر کار سخت می شود.

وی با بیان این مطلب که جنبه مثبتی هم در این اتفاق وجود دارد تصریح کرد: تعویق رقابت ها یک جنبه مثبت هم دارد.این اتفاق فرصتی دوباره برای ورزشکاران است که بتوانند بیشتر تلاش کنند و با استفاده از این زمان پیش رو نتیجه بهتری بگیرند.

مربی تیم ملی آبهای آرام بانوان همچنین گفت: امیدوارم خیلی زود شرایط عادی بازگردد. تمام جهان درگیر ویروس کرونا است و همه به آرامش نیاز داریم. جا دارد از زحمات عزیزان کادر درمانی هم تشکر کنم. واقعا از جان خود مایه می گذارند.

وی افزود: امیدوارم خیلی زود به شرایط عادی بازگردیم و فدراسیون جهانی نیز برنامه جدید خود برای مسابقات را اعلام کند و ما نیز با قدرت تمرینات را شروع کنیم. باید نیمه مثبت را ببینیم. این تعویق زمان بسیار خوبی به ما داده و انشالله تمام تلاشمان را می کنیم تا از آن بهره ببریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز