رییس کمیته پزشکی فدراسیون کاراته مطرح کرد؛

ابتلای ستاره ورزش ایران و همسرش به کرونا تایید نشده است+عکس

۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۲:۵۳:۲۸
کد خبر: ۹۸۶۳۶۹
ابتلای ستاره ورزش ایران و همسرش  به کرونا تایید نشده است+عکس
عضو ستاد مقابله با کرونا در ورزش گفت: جواب تست کرونا سجاد گنج زاده هنوز مشخص نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عضو ستاد مقابله با کرونا در ورزش و رییس کمیته پزشکی فدراسیون کاراته درباره ابتلای «سجاد گنج زاده» به کرونا گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست.درحال حاضر ملی پوش المپیکی کاراته کشورمان را با حمایت و پیگیری فدراسیون پزشکی ورزشی به دقت تحت نظر گرفته ایم تا مشکلی بوجود نیاید.

دکتر «امیرعباس لشگری» با اشاره اینکه تاکنون از گنج زاده تست کرونا و سی تی اسکن ریه گرفته شده است، افزود: هنگامی که از درد این قهرمان در قفسه سینه مطلع شدیم، بلافاصله اقدامات تشخیصی و بالینی را آغاز کردیم و ابتدا  سی تی اسکن ریه گرفتیم که خوشبختانه مشکلی نداشت. همچنین از او تست کرونا  گرفته شد که سه روز دیگر نتیجه آن حاضر و اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: البته برای اطمینان خاطر بیشتر از این افتخار آفرین کشورمان تست سطح اکسیژن خون، فشار خون و نوار قلب نیز گرفته شد که خوشبختانه نشانه هایی از بیماری دیده نشد. همچنین  از همسر این ورزشکار به دلیل اینکه یکی از بستگانش مشکوک به کرونا بوده است نیز سی تی اسکن و تست کرونا گرفته شد.

به گفته وی بنابراین گنج زاده و همسرش تا زمانی که نتایج آزمایشات آنان اعلام شود در قرنطینه خانگی بسر خواهند برد.

عضو ستاد مقابله با کرونا در ورزش ادامه داد: با اقدامات تشخیصی به موقع جای هیچ گونه نگرانی نیست و درحال حاضر بهترین گزینه قرنطینه خانگی است که به آنان این موضوع را توصیه کرده ایم.

وی درخاتمه عنوان کرد: گنج زاده به همراه «کمیل قاسمی» و «حسن رحیمی» طی اقدامی خیر خواهانه در حال کمک به خانواده های کم بضاعت هستند که از او خواسته شد تا زمانی که  وضعیت بیماری اومشخص نشده است، از این فعالیت کناره گیری کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز