طبق اعلام فدراسیون جهانی؛

کره‌ جنوبی خواستار میزبانی مسابقات قهرمانی جهان پومسه شد

۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۰:۴۲:۵۷
کد خبر: ۹۸۶۷۱۹
کره‌ جنوبی خواستار میزبانی مسابقات قهرمانی جهان پومسه شد
برگزاری مسابقات قهرمانی جهان پومسه در حالی ماه آوریل 2022 در دستور کار فدراسیون جهانی قرار دارد که "گویانگ" کره جنوبی آمادگی خود را برای میزبانی این رویداد اعلام کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، برگزاری مسابقات قهرمانی جهان پومسه در حالی ماه آوریل 2022 در دستور کار فدراسیون جهانی قرار دارد که "گویانگ" کره جنوبی آمادگی خود را برای میزبانی این رویداد اعلام کرده است.

این شهر که در "گیونجی شمالی" قرارگرفته درخواست میزبانی خود را به فدراسیون جهانی تکواندو ارسال کرده و قرار است در نشستی که به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین در تاریخ 12 می (23 اردیبهشت‌ماه) برگزار خواهد شد، در این خصوص تصمیم گیری شود.

در صورت انتخاب "گویانگ" به عنوان میزبان این رقابت‌ها، جلسه ای توجیهی در حاشیه رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان 2020 برگزار خواهد شد.

مسابقات قهرمانی جهان هر دو سال یک بار برگزار می‌شود که معمولا نزدیک به 2000 ورزشکار به همراه مسئولان ورزشی از 60 کشور در آن حضور دارند و یازدهمین دوره این رقابت‌ها نیز سال 2018 به میزبانی چین تایپه پیگیری شد.

در سال‌جاری نیز قرار بود این رقابت‌ها در ماه می (یکم تا چهارم خردادماه) به میزبانی دانمارک برگزار شود که با شیوع ویروس کرونا این رقابت‌ها به تعویق افتاده و تاریخ برگزاری بعدی آن هنوز مشخص نیست.

نظر شما