بیژن حیدری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

داوران هم مانند بازیکنان دلتنگ فوتبال هستند/ از ساعت‌های خلوتی برای انجام تمرین استفاده می‌کنیم/ کمک حال کادر درمانی باشیم

۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۲۳:۰۹:۲۲
کد خبر: ۹۸۶۹۱۶
داوران هم مانند بازیکنان دلتنگ فوتبال هستند/ از ساعت‌های خلوتی برای انجام تمرین استفاده می‌کنیم/ کمک حال کادر درمانی باشیم
داور لیگ برتر گفت: داوران هم مانند سایر ورزشکاران و فوتبال دوستان دلتنگ فوتبال هستند چرا که همه ما از بازیکنان گرفته تا اصحاب رسانه و ... همه مانند یک خانواده هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بیژن حیدری، داور لیگ برتر، درباره وضعیت تمرین داوران در روزهای ادامه دار شیوع کرونا در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: شک نکنید داوران هم مانند سایر ورزشکاران و فوتبال دوستان دلتنگ فوتبال هستند چراکه همه ما از بازیکنان گرفته تا اصحاب رسانه و ... همه مانند یک خانواده هستیم اما باید کنار آمد و بار رعایت اصول بهداشتی کمک کنیم هرچه سریع‌تر از این اوضاع خارج شویم.

وی افزود: تا جایی که بنده اطلاع دارم داورها هم مانند سایر بازیکنان و مربیان در خانه و یا ساعاتی که شهر خلوت است تمرینات بدنسازی و هوازی خود را انجام می‌دهند تا آمادگی جسمانی خود را از دست ندهند.

حیدری در پایان با تشکر از کادر درمانی گفت: در حال حاضر کل جامعه در بلاتکلیفی به سر می‌برد و در کنار آن کادر پزشکی جامعه هم بی‌وقفه مشغول فعالیت است. متاسفانه با پایان یافتن تعطیلات هم ازدحام جمعیت روز به روز بیشتر می‌شود و قطعا با این روند فقط کار کادر درمانی را افزایش می‌دهیم و این روزها بیشتر از هر زمان دیگری  به زحمت افتادند. امیدوارم هرچه سریعتر با کمک هم بتوانیم از این بحران سخت عبور کنیم.

نظر شما