امیر سرخوش در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقبال خوبی از کلاس‌های مجازی اسنوکر شد/ اکثر رشته‌های ورزشی امکان برگزاری جلسات آموزشی را دارند

۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۱:۲۲:۵۴
کد خبر: ۹۸۶۹۷۸
استقبال خوبی از کلاس‌های مجازی اسنوکر شد/ اکثر رشته‌های ورزشی امکان برگزاری جلسات آموزشی را دارند
اسنوکرباز تیم ملی گفت: استقبال بسیار خوبی از برگزاری کلاس‌های مجازی و آنلاین داشتیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در این روزهایی که اکثر مردم در خانه‌های خود و قرنطینه به سر می‌برند، امیر سرخوش، اسنوکرباز تیم ملی کشورمان، در اقدامی جالب شروع به آموزش مجازی و رایگان رشته بیلیارد در صفحه اینستاگرام خود کرده است. این فعالیت می‌تواند برای مردم بسیار آموزنده و سرگرم‌ کننده باشد.

وی طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص این کار و استقبال مخاطبین از این برنامه بیان کرد: ابتدا با یکی از دوستانم، سیاوش مزینی، که او هم از ملی‌پوشان اسنوکر است، تصمیم گرفتیم چنین برنامه‌ای را اجرا کنیم. در ادامه یکی دیگر از ورزشکاران نیز به ما پیوست و سه نفری این کار را شروع کردیم.

سرخوش افزود: تا به حال حدود 6 جلسه به صورت آنلاین برگزار کردیم که بسیار خوب و مفید واقع شده و افراد جدیدی از ما درخواست می‌کنند این فعالیت ادامه داشته باشد یا سوالات‌شان را می‌پرسیدند و ما به صورت آنلاین آن‌ها را جواب می‌دادیم.

اسنوکرباز تیم ملی اظهار کرد: فکر نمی‌کردم اینطور پیش برود اما روز به روز تعداد مخاطبین بیشتر شد، همچنین بازتاب و استقبال خوبی صورت گرفت. خوشبختانه افراد زیادی به صورت آنلاین حضور پیدا می‌کنند و سوال می‌پرسند. متاسفانه نتوانستم این کلاس‌ها را برگزار کنم اما قطعا در روزهای آینده جلساتی خواهیم داشت.

وی گفت: در هر رشته‌ای می‌توان این فعالیت را انجام داد، یک‌سری از ورزش‌ها نیاز به تجهیزات دارند. همین رشته اسنوکر هم نیاز به میز دارد، من خودم در خانه میز داشتم چون در غیر این صورت از آنجایی که باشگاه‌ها بسته هستند، نمی‌توانستم این کار را انجام دهم. من این کلاس‌ها را برگزار می‌کنم اما هنوز باشگاه‌ها تعطیل هستند و مخاطبین نمی‌توانند این تمرینات را اجرا کنند. رشته‌های زیادی داریم، بخشی از آن‌ها که امکام اجرا در منزل را دارند، خوب است که چنین برنامه‌ای انجام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز