بهزاد داداش‌زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برخی دلالان بذر نفاق را در فوتبال ایران پاشیده‌اند/ پیشکسوتان هوای همدیگر را داشته باشند/ پرسپولیس راه سختی تا قهرمانی ندارد

۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۰:۰۲:۰۷
کد خبر: ۹۸۷۰۶۵
برخی دلالان بذر نفاق را در فوتبال ایران پاشیده‌اند/ پیشکسوتان هوای همدیگر را داشته باشند/ پرسپولیس راه سختی تا قهرمانی ندارد
بازیکن سابق سرخابی‌ها گفت: بزرگترین بذر نفاق را برخی دلالان از طریق برخی رسانه‌ها در فوتبال پاشیده‌اند و این‌گونه برای آنها بهتر است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهزاد داداش‌زاده، پیشکسوت فوتبال درباره بحث ادامه رقابت های لیگ برتر به خبرنگار برنا گفت: ابتدا باید این نکته را یادآور شوم که که متاسفانه دلالان و غیر فوتبالی‌ها به شکلی در فوتبال ما ریشه دوانده اند  که تکلیف برگزاری مسابقات لیگ را  بعد از ستاد مبارزه با کرونا و وزارت ورزش آنها با پولشان تعیین می کنند. اگر ستاد مبارزه با کرونا و وزارت ورزش هم اعلام کنند، می توان مسابقات را برگزار کرد، این آقایان با پول خودشان باید ببینند چه چیزی به نفع آنها است.

وی افزود: در حال حاضر ادامه رقابت‌های لیگ برتر دو حالت بیشتر ندارد. اول اینکه که یک زمانی مشخص شود  که تیم ها چند هفته باقی مانده را برگزار کنند. به طور مثال از دهه سوم خرداد آغاز و تا پایان تیر ادامه داشته باشد. نقل و انتقالات هم در تاریخی دقیق آغاز شود، حتی اگر در کوران مسابقات باشد. به این شکل می‌توان جام حذفی و لیگ را به پایان رساند تا نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود. لیگ جدید هم با فاصله اندکی نسبت به لیگ فعلی آغاز شود و استراحت به زمان بازی های ملی منتقل شود. راه دومی وجود دارد و آن هم این است که قبول کنیم پرسپولیس بازی های سخت خود را انجام داده و حریفان این تیم در رده‌های دوم تا پنجم در ادامه باید با یکدیگر بازی دارند و امتیاز از دست می دهند. ابتدا باید ببینیم موضوع کرونا به کجا خواهد رسید.

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس گفت: متاسفانه بزرگترین بذر نفاق را برخی دلالان از طریق برخی رسانه ها در فوتبال پاشیده اند و این گونه برای آنها بهتر است. همایون خان بهزادی فرد بزرگی بود. همانگونه که آقای علی جباری هستند. من بعید می دانم ایشان حرفی درباره مرحوم بهزادی زده باشد و فکر می کنم شیطنت برخی افراد خود فروخته باعث این موضوع شود. پیشکسوتان باید هوای یکدیگر را بیشتر داشته باشند. همین اختلافات میان پیشکسوتان باعث شده تا در حال حاضر دلالان در فوتبال ایران جولان دهند. اگر همگی ما مقابل دلالان در فوتبال متحد باشیم، خواهی دید دست بسیاری از افراد ناپاک در فوتبال رو خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز