طی پیامی؛

رییس کمیته ملی المپیک درگذشت حسن انوشه را تسلیت گفت

۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۲:۱۱:۴۷
کد خبر: ۹۸۷۲۷۳
رییس کمیته ملی المپیک درگذشت حسن انوشه را تسلیت گفت
رییس کمیته ملی المپیک طی پیامی درگذشت پژوهشگر و ادیب وارسته زبان و ادبیات فارسی استاد حسن انوشه را به ملت بزرگ ایران و جامعه فرهنگ و ادب کشور تسلیت گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،  سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک طی پیامی درگذشت پژوهشگر و ادیب وارسته زبان و ادبیات فارسی استاد حسن انوشه را به ملت بزرگ ایران و جامعه فرهنگ و ادب کشور تسلیت گفت.

در متن این پیام تسلیت آمده است:

درگذشت پژوهشگر و ادیب وارسته زبان و فرهنگ ادبیات فارسی، استاد حسن انوشه که عمر خود را در خدمت گسترش هر چه بیشتر و بهتر زبان فارسی و شناساندن آن به جهانیان سپری کرده بود بدون تردید ضایعه‌ای بزرگ برای کشور عزیزمان خواهد بود.

بزرگ مردی که سال‌ها سرپرستی گروه نویسندگان دانشنامه ادب فارسی را بر عهده داشت و سالیان سال از نزدیک شاهد بوده‌ام چگونه فروتنانه با سعی و کوشش خستگی ناپذیر خود تلاش نمود ضمن گسترش زبان فارسی، آثار و گنجینه‌ای ارزشمند برای ادبیات فارسی از خود به یادگار گذارد.

اینجانب درگذشت این ادیب وارسته و پژوشگر بزرگ زبان و ادبیات فارسی را به ملت بزرگ ایران، جامعه فرهنگ و ادب، شاگردان و علاقمندان آثار آن مرحوم و بخصوص خانواده ایشان صمیمانه تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت حق برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز