علیرضا امامی‌فر در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس درون زمین قهرمان می‌شود/ باید به وظیفه شهروندی عمل کنیم و صبور باشیم/ نیازی به اتمام لیگ در برهه فعلی نداریم

۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۰:۲۹:۰۳
کد خبر: ۹۸۷۵۴۲
پرسپولیس درون زمین قهرمان می‌شود/ باید به وظیفه شهروندی عمل کنیم و صبور باشیم/ نیازی به اتمام لیگ در برهه فعلی نداریم
پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس هیچ نیازی به اتمام مسابقات لیگ در برهه فعلی ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا امامی‌فر، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، پیرامون وضعیت فعلی خودش به خبرنگار برنا گفت: بعد از بازی‌های تیم امید بنده برای دیدن خانواده و اقوام به شیراز آمدم و اینجا در قرنطینه خانگی به سر می‌برم.

وی افزود: در حال حاضر ایران و همه دنیا تحت تاثیر شرایط بسیار سختی قرار دارند.  همه درگیر ویروس کرونا هستند. در این شرایط هر شخصی یک وظیفه شهروندی دارد و باید آن را انجام دهد. ماندن در خانه یک اصل مهم به شمار می‌رود. اگر هم فردی می خواهد به اجبار بیرون برود باید مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کند. اصل کلام  بنده این است که باید صبور باشیم تا این مشکل حل شود. بسیار مهم است که در این برهه حساس و تاریخی برای نجات خود، هموطنان و خانواده چه رفتاری انجام دهیم.

مربی اسبق پرسپولیس پیرامون موضوع ادامه رقابت‌های لیگ‌برتر گفت: در حال حاضر کووید 19 در تمامی کشورهای عضو فیفا شیوع پیدا کرده و تمام مسابقات فوتبال و سایر رشته‌ها تعطیل شده. از طرفی کشورهای مختلف و باشگاه‌ها برای مسابقات بزرگ مانند جام جهانی، المپیک، لیگ قهرمانان و لیگ‌های داخلی سرمایه‌گذاری کرده اند و این رقابت‌ها معلق شد. متاسفانه در کشور ما شایعات زیادی در این باره مطرح می‌شود در حالی که باید ابتدا منتظر بمانیم و ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد و بعد در مورد چگونگی ادامه برگزاری مسابقات تصمیم‌گیری شود. بی‌تردید فیفا  نیز در این‌باره تصمیم خاص خود را اتخاذ خواهد کرد.

ستاره دهه 80 که سابقه بازی در بلژیک در کارنامه کاری خود دارد پیرامون نتایج پرسپولیس و اینکه آیا این تیم می تواند امسال  چهارمین قهرمانی متوالی خود را کسب کند اظهار کرد: پرسپولیس در 3-4 سال گذشته سه قهرمانی کسب کرده است که مهمترین عامل آن جذب بازیکنان خوب از نسل جدیدی از فوتبالیست های کشورمان است. حفظ ثبات بازیکنان در کنار مربیان توانمندی مانند برانکو، کالدرون و گل‌محمدی که هر یک پتانسیل و توانایی های خاص خود را داشتند؛ توانسته‌اند تیم را به موفقیت برسانند. پرسپولیس هیچ نیازی به اتمام مسابقات لیگ در برهه فعلی ندارد و شک نکنید تیم مانند سال‌های گذشته درون مستطیل سبز نتیجه خواهد گرفت و دوباره قهرمان خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز